Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 20. detsember 2021

Kas inimestel on õigus Edgari osas?

 Mäletan, kui hakkasin Edgariga koos olema, siis ei mõistnud ma üldse, miks NII PALJUD teda ei salli? Cmon, tema enda PEREKOND viskas ta endi seast välja!



Samas aga inimesed, kes teda lihtsalt tundsid, kiitsid teda. Mulle ilmselgelt jättis ta superhea mulje - hooliv, armas, mõistev, empaatiline, aus. No kõik head omadused! Pealegi veel vaikne ja kena, ei tekita tüli.

Miks ma sellest räägin - esiteks, mul kripeldab, et inimesed on võrrelnud teda kellegi kohutavaga. Teiseks mul kripeldab kui halvasti on temaga käitutud. Kolmandaks ma tahan teada, kas keegi teda lähemalt ka teab ikka. 😀

Tema enda perekond kasutas selliseid sõnu tema kohta: valelik, varjaja, halvad valikud elus, tarbimisiha, kuulsusejanu, puuduv sära, ei taha ennast arendada, omakasupüüdlik, lapsed istuvad pähe. Tema endine abikaasa kasutas näiteks selliseid sõnu: provotseeriv, mittetsiviliseeritud, hoolimatu. Edgari mitu sõpra võtsid ta sõbralistist maha. Kuulsin ükskord isegi, kuidas mingi Edgari sõber reaalselt röökis ta peale telefonis: isekas, omakasupüüdlik, mõtleb ainult endale, hoolimatu, väga halb sõber; võtab ühendust ainult siis, kui midagi on vaja. 

Nii, siin üks näide Edgari noorema õe mehe kommentaarist Edgari mingisuguse postituse all (Edgari vanema õe mees seevastu toetab teda õnneks minu teadmist mööda). Ta vastab Edgarit halvustava Edgari endise naise ema poolt loodud kommentaarile (mis väidab, et Edgar ei hoolivat oma lastest). No mida pekki? Mis tekst? Ma ise ei saa absoluutselt midagi aru, ma vist va lollpea, aga te saate või? See kõlab nagu tahaks olla mingi õudne ettekuulutus. Dešifreerige mulle see jutuke ära. 😀 Ja nagu näha, see oli juba ammu, aasta tagasi vist.

Lisaks on olnud mitmeid kommentaare Edgari instas erinevatelt inimestelt. Üks näiteks on Edgari endise naise ema kommentaar, et Edgar ei hoolivat oma lastest. Ühe näite tõin siia kuvatõmmisena (tõlkige see ära 🤣), mis on toetav vastus Edgari eksnaise ema poolt tehtud halvustavale kommentaarile. Teise kustutas inimene ära, sest ma vastasin talle midagi (obv vihale ajas mind, sest ta ründas Edgari tervist, no kes teeb nii?!). On ju nagu mingi gäng kallal mehel?!

Rääkimata sellest, et Edgar luges meedias ilmunud lugude all mingeid kommentaare. Seal polnud ühtki minu tuttavatelt, ometi olid seal Edgari TUTTAVAD parastamas ja kirjutamas temast halba. See on küll mingi next level, sest ma olen aru saanud, et sitta võõrastest räägivad ainult need, kes on millestki valesti aru saanud. Inimesed näiteks, kes mind jälgivad, tunnevad või sõbrad on, need never ei räägiks minust halba, nad pigem solvuvad, kui keegi minu kohta halvasti ütleb. (Eks ma tegelikult vaatan ka, keda ma oma ellu lasen. Ja ok - jälgijaid võib igasuguseid olla, kuigi ma olen soovitanud, et kui ma ei meeldi, ei pea jälgima, sest ei mõju hästi muidu 🤣.) Lisaks Edgari mingi endine tüdruksõber, kellel on juba uus tüdruksõber; see Edgari endise tüdruksõbra uus tüdruksõber vihkab Edgarit nii metsikult, et ta käis isegi perekooli foorumis midagi kirjutamas ning keelas oma naisel (sellel Edgari endisel tüdrukul siis) Edgariga suhtlemise ära.

Lisaks mulle kirjutasid inimesed, et Edgar meenutab ühte halba inimest (teadagi keda) minu minevikust. Et mul olevat selles osas väga halb meestemaitse. See halb inimene oli tõesti toksiline ning vastik minuga, manipulatiivne ning õudne, seega tegi selline võrdlus haiget, kuigi ma seda välja ei näidanud. Kuidas siis Edgar selline olema peaks? Mis moodi?

Mina ei suutnud uskuda, mida Edgar kurat teinud on, et kuidagi tema enda tuttavad teda ei salli, rääkimata ta lähedastest sõpradest ja perekonnast (tal kaks õde ja üks vend). Mida pekki?

Ma muidugi kaitsesin Edgarit teiste eest. Kuigi jah, ka ise avastasin, et mõni asi on tõsi või pigem on teistele tundunud halvana (mis endiselt ei õigusta seda halba, mida temast räägitud on). Ja on tõlgendamise küsimus, kuid ometi ei tee Edgarit nii pahaks inimeseks, et ta halba väärt on. Nt valetamine - Edgaril on komme gaslightingut teha, sest ta on nii ebakindel, ta ei valeta meelega. Lisaks ei oska Edgar end üldse normaalselt väljendada tavaliste mina-sõnumite abil, vaid kasutab tohutult sina-sõnumeid, mis ilmselgelt mõjuvadki provotseerivalt teistele inimestele. Lisaks kipub ta end liialt õigustama. Edgaril on kohutavalt halb suhtlemisoskus, mille tõttu teda tõlgendataksegi valesti ja ta tundubki ebameeldiv. Aga see ei anna ju õigust nii halvasti tema kohta öelda või mis?! Ja ta veel elust välja visata? Ja temast halba rääkida mulle? Ja sry - see milline inimene on, sõltub suuresti tema kasvatusest, nii et ma kiikan siin osas küll tema perekonna poole. Neil pole mingit õigust käsi üles tõsta ja väita, et "meie oleme väga ausad, Edgar üksi on valelik!"

Aa, btw, mul oli üks tuttav, kes oli väga minu ja Edgari suhte vastu (nüüd ta muidugi eitab seda ja väidab, et "mina olin teie suhte poolt, kuigi te kokku ei sobi") ja rääkis mulle Edgarist halba ümber nurga, et mitte kasutada otseseid sõnu. Aga eks pärast selgus, et ta ise oli minusse armunud. Pluss üks mu teine tuttav ütles, et ta teab Edgarit ammusest ajast ja ei soovita mul temaga koos olla ning tegin vale valiku tema puhul oma elus. Selle tõttu ta ka saboteeris otseselt meie suhet ühe valega, mille käiku lasi. Nii et jälle oli mul see tunne, et kõik on tema vastu. 😐

Igatahes, palun need, kes Edgarit tunnevad, ükskõik kui lähedalt või kaugelt, andke mulle teada, kuidas te teda tunnete. Milline ta siis on? 😀 See oligi mul postituse mõte. Ta pole ju halb inimene, aga MIKS teda ei salli ta pere ja tuttavad? 

Btw, ma ei taha seda postitust väga pikaks ajada, aga mainin uuesti üle, et ei vihka teda kõik - on inimesi, kes armastavad teda ja tal on tuge. Aga minu jaoks on kuidagi koormav või imelik, et kuidagi palju on olnud seda negatiivsust tema suunas ja see närib mind.











8 kommentaari:

  1. Võibolla peaksid alustama sellest, et räägid tema endaga neist asjadest, ehk on tal endal miskit öelda? Tema ju peaks teadma, mis tema elus enne on toimunud ja mis võis ta lähedased nii tundma panna, nagu nad seda teevad.
    Ps! Ei ole üldse pahaga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, oleme rääkinud ja tal õnneks on oma usaldusisikud ka, kellega muresid jagada. 🙏 Ma lihtsalt kuidagi ei mõista nt ta perekonda. Et ükskõik mis ta mulle räägiks neist (ta väga neist ei räägi, arusaadav ka), ei saa ma mõista nende puhul oma lapsest loobumist. Ja siiani ma veidi arvan, et teised inimesed lihtsalt noh... Et on sattunud talle mitmeid sellised ellu, kellega ta ei klapi, et asi pole niivõrd temas. Ning huhh, tal häid sõpru ka ☺️

      Kustuta
  2. Vastused
    1. Käis oma sugulasega mul maja aknaid pesemas, sugulane ise oli tubli töökas ja täpne.
      Aga see Edgar oli laiskloom ootas ainult pause ja tasuta lõunat mida lubasin mõlemale.
      Sugulane pidi Edgari pestud aknad ületegema,
      Edgar oli rohkem aknkru kui töömees tegi oma sugulasele raskemaks kõike ja raha tahtis sama palju. Sain Edgarist aru ,et ta on materjalistlik ja kasuahne.
      Edgar käis pidevalt kemmergu vahet , ja pärast oli seal enda järgi koristamata.

      Sellised kogemused mul Edgariga ahne , valelik ja looder on ta küll.
      Aga sugulane tal tubli töömees!

      Kustuta
    2. Eriline luule välja mõeldud sul oma vastse kontoga. 🤣 Edgar pole never käinud kellegi aknaid pesemas. Tööasjades on ta äärmiselt osav, seda nüüd küll kinnitavad kõik. 😆 Noh, järjekordne Edgari heiter lihtsalt, millest mul blogpost ka rääkis. 🤷🏻‍♀️ Milline sa neist väljatoodutest oled siis?

      Kustuta
  3. Kallis Helen mul pole varem gmaili olnud lihtsalt ja ei taha oma nime avalikustada et , Edgar viha ei peaks kui väidad ,et Edgar pole never aknaid pestnud siis ta valetab ja varjab sinu eest oma päris elu , nagu ma aru sain sa ei tunne teda väga kaua , 2016 suvel ta tuli sugulasele appi ei hakka nimesi mainima. Aga pole mingi luule, lihtsalt loen su blogi alati himuga kuna sa oled geniaalne naisterahvas💕 Ja Edgar ise on üks luuletaja , tean ta sugulast läbi ja lõhki ehk siis mina olen Edgarile tuttav , pole Edgari HEITER!!! Sugulane rääkis Edgarist asju mida ma ei tohi elusees teistele rääkida kui sina saaksid nendest asjadest teada , siis see ei mõjuks teie suhtele hästi:( Mul endal pole Edgari vastu midagi lihtsalt kui lugesin seda blogi postitust , tahtsin lihtsalt oma Edgari experianci jagada sinuga ega muud midagi. Naljakas ta tundub tõesti , aga sõpradega meme’d meil Edgarist ja nalja teeme koguaeg Edgari triipudest wc’s 🤣 Mitte halvaga lihtsalt kujutaette inimene tuleb tööle pesema aga hoopis triibutab wc’s nagu koduloom kelle järgi peab koristama 😣

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See pole loogiline, sest kui sa teaks asju, mis meie suhet rikuks ja sa minu blogi loed, oleksid sa mulle ammu privaatselt need suhet rikkuvad teemad öelnud. 😀

      Kustuta