Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

reede, 24. detsember 2021

Mina kui suur eputrilla

 Ülikooliajal leidsin endale palju ägedaid sõpru. Käisin tööl ka ja üks tööots oli kunstikoolis modell olemine. Ülihea töö - oled lihtsalt mingis poosis ja inimesed maalivad sind, ilma riieteta.



Oh god miks sa ilma riieteta kunstikooli õpilaste ees oled omg?!? No ma olen ilma riieteta ka spordiklubi duširuumis paljude võõraste ees, aga ei saa selle eest palka. Mulle see töö sobis ja meeldis väga. Kujutate ette, kui pea sees on tohutult palju mõtteid ja plaane, mida on vaja korrastada ja te saate oma mõtete mõtlemise eest palka! 🤣👏 That's what it was for me! Introverdile sobiv.

Mingil veidral põhjusel on mulle noorest saati meeldinud buduaarifotograafia. Nagu tõsiselt olen tahtnud endast pilte teha. Kartsin seda veidi, aga mu hää sõbranna, kursaõde (samuti modell) julgustas mind ning nii ma akti- ja buduaarimaailma suht ammu sattusingi.

Pildid nii ägedad ja olemas, aga mida teha nendega? Instasse lisasin ka kõigile imetlemiseks, aga kahjuks need pildid mõnda inimest ärritasid. Ma küll ei tea, mis on ärritav selles, et keegi pesus tsillib, aga ok, mis seal ikka. Noh, seepärast ma neid väga kuhugi ei lisanudki, teen oma lõbuks.

Kuni ilmus selline vägev sait mu vaatevälja nagu onlyfans. Kuna olen spirituaalne, siis oli mul sisetunne, et ma PEAN sinna konto tegema. Vaidlesin muidugi vastu sisetundele, aga ma olen ise ju meie kõigi sisetunnete kuulamise eestkõneleja - kuidas igaks peab tegema seda, mida tema tahab, sest nii loksub elu paika. Igatahes lõpuks ma sinna konto tegin.

Õigesti tegin, sest see on sait, kuhu ma saan kõik oma pildid lisada, eriti nüüd. Instagrami ei saa enam mitte midagi lisada, vähemalt mina mitte. Kui olen pesus, kõik kaetud, võtab insta selle maha. Kui olen pesus, kõik kaetud ja joonistan veel suuremad lätakad oma keha ette, võtab ikka insta selle maha. Peamiselt hakkas see piltide mahakoukimine hetkest, kui Edgariga avalikkuse ette tulin. 

No näed - sisetunne oli õige mõttega. Tulevikku ise alati ette ei tea, aga jumal teab asju, mida sa ei tea ning kui mul ei oleks OFi, oleks liiga kiire see järsku teha ning mul poleks oma pilte kuhugi panna ega tööd, mida ma armastan.

Nüüd ainult tahaks mingit ägedat stuudiot, õppida veel rohkem fotograafia kohta, harrastada ägedaid poose, kanda ägedat pesu. Oeh, mõnus!

Lisasin eile info Instagrami storysse OF jõulupakkumise infoga. Valisin spetsiaalselt pildi, kus oli esile toodud just see äge kaadritagune saladus, kuidas ma olen telefoni juurde peegli paigutanud, et ise kaadrit näha. 🤭 Ja Edgar oli teinud pilti sellest, kuidas mina endast pilti teen. Igatahes oli see jumala lahe foto, sest näitas kaadri taha. Olin seal pesus, seega kõik ohtlikud kohad kaetud ning igaks juhuks panin mingi mulli ka veel enda keha ette, et päris suur ports minust varjatud oleks. Noup, võeti maha instast.

Nii et sel põhjusel ongi mul onlyfans. Olen alati rääkinud, kuidas armastan fotograafiat ja modellindust ja seda juba väga noorest saati. See on lihtsalt midagi imelist, midagi ägedat. Me, inimesed, saame oma imelist tublit keha jäädvustada ja seeläbi sellele tunnustust avaldada. Või vähemalt on see minu meetod, teil ikka omad meetodid. Oh, ma nüüd ootan suve, et mingeid uusi vägevaid pilte teha. Või ooot. Talvel lume sees saab ka nüüd! Pealegi, tahan oma laste jaoks alati maksimaalselt olemas olla ning iseenda tööaja valimine võimaldab mulle seda. Siin mainin ka selle ära, et ärge virisege, et emaks olemine võtab mult ära õiguse OFi omada. Srsly nagu? Minge palun vaadake nt Britney Spearsi kontot - ta on ema ja instas pildid oma tagumikust. Minge vaadake nt Isabel Howard kontot - ta on ema ja tal on pildid oma tagumikust, kui hoiab lapsel käest kinni. Või Laurendrainfit - ta on meditsiiniõde, ema ja tal on onlyfans! Neid kontosid on miljon. Nii et plära, kuidas emal ei tohi olla tagumikku, on mu meelest nii lamp piiratud maailmaga jutt, mis pange heaga tagumikku tagasi. Ja btw, pere vajab toitmist. 🤣









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar