Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

reede, 31. detsember 2021

Aasta 2021 oli

 Oli normaalne. 

Aasta algus oli väga ilus. Tegin igast tööd ja asju. Osalesin "Õiglus 2" filmis, mis oli ülimalt lahe. Höff oli ka. Mart Sanderi filmis olin ka.



Pole elu seeski nii paks olnud kui sel aastal olin. 80 kg 172 cm juures. Ja siis selgus, et see oli meditsiiniliselt nii. Põhjusele jälile saades polnud raske saavutada jälle normaalsemat kaalu.

Kavatsesin veel lapsi saada aasta algul, kui selguski see põhjus, miks olen paks ja viljatu - insuliiniresistents, mis põhjustas PCOSi. No selge, lihtsalt ei söö suhkrut - toimis, jäin rasedaks, võtsin alla.

Ja pulmad tegin ka.

Oot ja juba aasta läbi või? 🤣 Mäletangi pm ainult neid asju. Aga pole ime, sest kõik need asjad võtsid tohutult aega. Pulmade korraldamine oli väga suur trall ja ma olen siiamaani ääretult tänulik kõigile, kes aitasid kaasa - aitäh! 🙏 Ma ei jõua ära tänada!

Külalised kurtsid küll pulmavana üle, eks püüan ise ka sellest fopaast üle saada. Too aeg ei osanud probleemi näha, sest ikkagi väga kõrgendatud peomeeleolu oli, aga mida aeg edasi, seda valusam on, et mu mängud ära jäeti. Pärja lasin ma ainult seepärast teha, et see maha mängida, aga ka SELLE mängu unustas pulmaisa ära. Muidu ju ikkagi tore oli, inimesed ikkagi eksivad, aga noh... Mdea, vastakad tunded, ma parem palju ei kobise.

Suvi oli mõnus soe, mõnus mõnus! Fännan kuuma ja mulle hullult meeldis pulmareis rappa! Ilm oli taevane kingitus 😍 Kuidas küll jumal teadis, mida ma vajan?!


No ja siis kolisime. Ma olin kõik beebiasjad ka ära annetanud, sest ma never ei tulnud selle peale, et uuesti rasedaks jään. Pealegi ruumi asjade mahutamiseks oli null. Oma kodu mul endiselt pole ja see on mu peamine unistus. Et sa ei sõltu üürihinnast või ei tohi lüüa naela seina või lagastada seinu (lapsed noh). Vaid, kui midagi juhtub, on see SINU kodu ja SINU vastutada ja sa TUNNED end koduselt. Ma pole end üürikorterites vist never koduselt tundnud. Eelmine korter, see 20 ruutmeetrit, see ausalt öeldes oli imeline ja kui ma seda OMAKS, oleks ma vist väga õnnelik küll 😁 Kuigi ruumi jäi väga väga väheks ja sellest tekkisid probleemid. Aga see oli ilus, lõhnav, nunnu, moderne, ja sul oli väga palju ruumi asjade paigutamiseks.

Noh nii et kolisime, piirkond meeldib mulle muidugi. Ja kolides kusjuures naljakas, et see korter, kuhu kolisime, haises mu jaoks väga jälgilt. Ja selle tõttu tuli mul flashback, kuidas ma eelmine kord rasedaks jäädes samuti haisuühikasse kolisin. Ja see pani mind mõtlema, kas ma rase jälle. Ja olingi.

Nüüd olen selles korteris elanud ja mulle tohutult see meeldiks/meeldib, kui ma ainult saaks remonti teha, et hallitus vannitoast likvideerida, haisvad kolletunud seinad uueks teha. Krääksuv põrand normaliseerida. Ja lõpuks ma sain teada ka, et korter haiseb seepärast, et naaber teeb tšeburekke ning see hais tuleb läbi peldiku ventilatsiooni. 🤮

Ja seepärast mu esimene raseduse trimester, kõik need esimest kolm kuud, mis on aastast päris suur osa, ma oksendasin. 🤣 See oli raske. Nt üks õhtu esimesel trimestril jooksin vetsu oksele, selle peale sittusin maha, siis istusin potile, et edasi sittuda, mille peale ka oksendasin maha. 😔

Kuna ma süüa ei saanud, kannatasin tugevate kõrvetiste all. Siis kannatasin tugeva ishiase all. Ja ka sümfüüsivalu all. Õnneks nüüd valuvabam!

Ja siis olin ma haige. Ja juba oktoober. Terve aeg olin haige, mitmeid nädalaid, käisin EMOs, sest seekord oksendasin valu tõttu, mitte ainult haisude, lol. Tavaline nohu oli lihtsalt läinud põskkoopapõletikuks.

No nii see aasta ju läbi nagu saabki. Terve see aeg püüdsin siis oma vaimset tervist hoida, mis oli väga väga raske. Üks postitus selle kohta on olemas ka - hullud inimesed Edgari elus. Kahjuks, kurat, see mõjutab mind. Jaa, olin lootnud, et jee, mul nüüd mees, kõik hästi. Oh god, esiteks mul oli raske händlida seda, et ta ei valinud minevikus mind, kuigi ta mind teadis. Mul polnud kunagi seda probleemi meeste puhul olnud, et nad minevikus mind ei tahtnud - ütlesin endale ju, et ta ei teadnud mind. Nüüd aga ma ei saa endale nii öelda. Pealegi kui mehel on eelmisest abielust lapsed, siis 100% pead sa vastutama 100x rohkem mehe eelneva elu eest kui selleks üldse valmis oled. Vaimselt on raske, mitte et mulle lapsed ei meeldiks - lapsed on just tore osa. Aga see, et sa oled asendus, kõik võrdlevad sind eelmise naisega ja mees on kõike teinud eelmise naisega ja sa pole esimene, kellele ta jumalakeeli vannub, et soovib sinuga igavesti koos olla. Oh god, öelge mulle, et ma olen liiga tundlik. Pluss see ka, et leidsin jah mehe, aga kõik mu varem kõrvale pandud raha ka läks, sest mees on pankrotis, tal on null vara ja ta on harjunud räigelt kulutama. Kui ma lihtsalt selle välja ütlen, kõlab, et halan niisama, armastus on ju ikka olemas ja kõik hästi! Oleks see VAID nii lihtne, kui pole võimalik teha neid asju, millest unistad majanduslikel põhjustel. Esimesed kuud läks aega, et õpetada mehele, et minu raha ei kasva ka puu otsas. Et kui ta enda papi kuu alguses ära laristab, ei saa minu kulul elada. Muidugi ta õigustas end, et "ostsin ju vajalikke asju nagu bensiini, 100 soodushinnaga kohukest ja poes süüa!" Läks jälle aega, et talle selgeks teha, et kuule mees - kui on vaja kokku hoida, ei osta poest ebavajalikke asju ainult seepärast, et need on sooduses. 🙄🤣 Ok, selles osas pole vaja vinguda, vaid rohkem teenida (mul, tal ei ole võimalust, raha nagunii kätte ei anta).

Kindlasti on nüüd kõigil Edgari vihkajatel siin hea parastada, et näe, meil oli õigus - ta ongi valelik! Njaa, ta ongi VÄGA jäärapäine mees ja oskus oma vigadest õppida on tal väike. Nt just täna ütlesin talle, et võin talle õpetada, kuidas mulle võid leivaviilu peale panna, aga see ajas teda vihale. 🤣 Ja võib-olla selle tõttu ta tundub valelik, kuna ta näiliselt nõustub teise inimesega, aga edaspidi teeb ikka risti vastupidi. Nii et siin on pigem oskamatus end normaalsel moel väljendada. Kuigi jah, ta on mulle valetanud küll, olen tabanud teda sõbrale valetamast (ning käskisin tal üles tunnistada), aga need valed ongi olnud seetõttu, et ta ei oska/julge öelda kohe välja oma isiklikku arvamust, ükskõik kui triviaalne. Lihtsalt minu jaoks oli see üllatus, et ta nii teeb.

Aga see parastamine, manamine ja kurja kuulutamine meie suhte algusest saati on MULLE ka mentaalselt ülisitasti mõjunud. Ja ka see on mõjutanud minu isiklikku võimet kogu suhet selge pilguga näha. Miks ma ei või ise oma vigu teha või tundeid kogeda? Pole vaja tulla mulle ette ütlema, kellega mina võin või ei või koos olla - sest see ongi minu isiklik areng, ISIKLIK. Seepärast vahel on hea saada sõpradega kokku ning kuulata, kuidas neil läheb ja kui hästi nad probleemidega hakkama saavad, et selline mõnus tsill olek ka endale üle võtta ning manamisest pääseda. Et siis nagu näete, see manamine tuleb ise uksest ja aknast, inimesed spetsiaalselt kirjutavad, et manada; küll aga toetust ja mentaalset rahu peab ise otsima. Njaa, ma pole veel nii tugev, et negatiivsega toime tulla.

Samuti sain ma selle aasta jooksul veel enam kinnitust sellele, et elu on liiga lühike selleks, et hoida oma elus madalaid inimesi. Elu on liiga lühike, et kellelegi orja mängida. Kui keegi tirib sind perseauku, siis las tirib iseennast sinna, mine jaluta ära. Nii et kes arvas, et Edgar on valelik, siis endiselt - ei, ta ei ole võrreldes tõeliselt manipulatiivsete inimestega. 🤣 Elu on liiga lühike, et hoida oma elus inimesi, kes sinuga räigelt manipuleerivad, sind ära kasutavad, sulle sitta keeravad ja su vaimset tervist tuksi keeravad. Ja siis seda kõike hoopis sinu peale keeravad. Selles mõttes on mul perega väga vedanud, et nad mind tõmbasid ühe valeliku inimese seltsist ära.

Lisaks see aasta on mul ülihea meel, et sain lahti meediast! Muidugi olin ma ammu seda üritanud juba, mul olid tasud minu postituste kasutamise eest, aga mis arvate, kas maksti. 🙄 Lõpuks tuli juriidiline abi võtta, siis nad lõpuks lõpetasidki. Mul oli tohutu pinge peal sellega, mida ma instasse lisasin, nagu oleksin kammitsas. Ja kui sinna sisse arvata veel see eelmise lõigu isik, kes minu kuulsust ära kasutas ja julmalt lasi ajakirjanikel minust pesupilte meediasse toota hoolimata mu soovist seda mitte teha, mulle veel valetades, et need pildid tehakse meie tarbeks ja meediasse ei lähe, oli see kõik mulle eriti ränk. Meedia puhul seega pidin midagi ette võtma, sest ma olen endiselt arvamusel - 1) tulge mu instasse mu juttu vaatama, kui huvitab ja 2) AJAKIRJANIKUD - SEE ON TEILE - VÕTKE ÜHENDUST, KUI UUDIST VAJA TEHA! MA POLE VASTU, TÕENÄOLISELT ANNAN LOA EGA KÜSI RAHA! MA OLIN VASTU SALAJA UUDISTE TEGEMISELE (ehk siis mulle ei öelnud keegi midagi, et uudise vorbib), SEST SEE MÕJUS MULLE SITASTI!!!!

Nii et enamus aasta - filmid 🎥, pulm 👰, rasedus 🤰, kodu. Ja inimesed, kellest mul polnud aimugi, et võivad eksisteerida, kes küll läksid, aga mentaalne mõju ja hirm jäi. 

Oot ja ma pidin kindlasti midagi veel tegema see aasta 🤣 Noh, õppisin kõvasti uusi asju. Väga palju kusjuures jällegi suhete kohta, psühholoogilises plaanis, üldplaanis. Ma ju psühholoogiat õpin ka. Igasugu muud koolitused ka. Nii et olen nüüd female dating strategy proff ka veel. Oleks vaid varem teadnud sellest, et ise oma ellu ka rakendada. 🤣 Nii et peamine jälle ongi see, et mul on ääretult palju oskusi juures. Millal ma aga oma oskusi oskusi suudan teistega jagada, vot see võiks ka tulla. 😁

Näiteks üks mõistlik oskus, mida teistega jagada saan - tunnista ausalt nii iseendale kui ka teistele, milline sa reaalselt oled, kuna vastasel juhul võivad tekkida probleemid, sest teised su pähe ei näe ning võivad eeldada midagi sinult vastavalt oma stereotüübile. Nt: vaadates mind tekib mõnel päris mööda stereotüüp minust, et olen kõva suhtleja, insta, palju tuttavaid jne. Avastasin, et inimesed võivad mult jääda ootama suhtlust, mida ma tegelikult pole võimeline pakkuma. Seepärast olen tunnistanud ausalt inimestele, et sageli ei käi ma mitmeid päevi sotsiaalmeedias ning olen ise leppinud sellega, et selles pole midagi halba, vaid ma lihtsalt olen selline. Ja reaalselt kõik mõistavadki, sest miks nad ei peaks! Inimestele meeldib ausus ja selgus. Lihtsalt julgustus teile, lugejad, iseendaga kursis olla ja seda siiralt tunnistada!

Seega 2021 läks väga kiirelt! Enda meelest ma ei teinud väga midagi ning tundub, et see aasta just algas ja nüüd lõpeb! Pole ka ime, kui teatud sündmused tohutu aja võtsid ära, nagu pikalt tunduv esimene trimester, pulmadeks ettevalmistus ja niisama õpingud.

Head vana aasta lõppu! 👏 Ja veel veel veel paremat uut aastat!






















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar