Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

pühapäev, 11. november 2018

Kuidas liikluses sõita?

Õnneks ma pole mingi närvar, et rooli taga kellelegi keskmist sõrme näitaks, pidevalt tuututaks või tuledega vilgutaks, samal ajal kätega vehkides ja vandudes. Sellegipoolest näen ma liikluses palju vigu, aga ma võtan kõike huumoriga ja saan üle. Jah, mulle on mitu korda ette keeratud või järsku pidurdatud või mind mitte tähele pandud, aga mis siis? Ma ei vaevu isegi signaali laskma, sest õnnetust ei juhtunud, teine saab ka oma veast aru ja ma lihtsalt naeran. Sorry, aga minu meelest on naljakas, kui keegi kogemata ette keerab ja siis täiega gaasi annab. Või kui foori taga rohelist tuld ei märka. Või kui keegi valesse kohta keerab, kuhu ei või vms. Ma ei kujuta ette, kuidas sellised asjad üldse saavad närvi ajada, mis tegelikult ajavad naerma?! Kas teie ei naera rooli taga?

Aga siiski tahtsin ma rääkida ühest suurest veast, mis võib olla ohtlik. Muidugi ma olen naernud küll selle üle, aga neid vigu võiks vähem teha mõned. Ehk siis keset ristmikku seisma jäämist. Mõni juht on selline imelik, et ta ei jää seisma stoppjoone või stoppjoont tähistava märgi juures, vaid reaalset keset ristmikku. Päriselt! Sõidab näiteks täpselt foori alla seda punast tuld imetlema. Inimene, kas autokoolis ei öeldud, et ristmik on ohtlik koht ning sealt tuleb esimesel võimalusel lahkuda? Kui sul tuleb punane tuli ja oled ristmikul, siis lihtsalt sõida minema, sest sul on punane ja see tähendab, et sa ei tohiks seda punast tuld keset ristmikku vahtida!!! Punane tuli ei tähenda seda, et sa pead kuskil foori all seisma! Foor pole seismise koht, stoppjoon on! Seega kui sa oled üle stoppjoone, oled sa juba ristmikul ning sul on kohustus sealt punase tule korral lahkuda. Teised ju tahavad seal sõita!



Mäletate, ma rääkisin, kuidas kunagi Tartus üks jäi punase tule ajal seisma, kuid siis järsku otsustas keset ristmikku sõita? Olen seda isegi Tallinnas näinud. Nt foor läheb punaseks ja inimene reaalselt arvab, et ta ei tohi enam liikuda, kui ta on jäänud ristmikule nt ummiku tõttu. Vastupidi, sa pead ristmikult kaduma. Punane ei tähenda, et ei tohi eest ära sõita. Punane tähendab, et ristmikule enam ei tohi minna. Selles eksivad nii paljud iga päev. Seega tuletasin siin meelde väikest asja. Aga isegi kui seisate punasega ristmikul teistel ees, siis mul on naljakas ikka. 😀 Teistest lihtsalt natuke kahju, et neil keegi ees seisab, aga see vist ongi naljakas.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar