Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

teisipäev, 23. august 2016

...kui õel skorpion ♏

Hei!

See on teema, millest ma juba ammu tahtsin kirjutada. Nii et nüüd ma teen seda. Tahtsin kõige rohkem rääkida skorpionide ühest hullimast omadusest ja see on sõnadega haiget tegemine.

Tegelikult mulle üldse ei meeldigi mingite sügavate tsitaatidega pildid nii väga, aga siis kui ma neid näen ja loen, tunduvad need ikkagi nii nunnud toredad pildid, kus kõik vajalik on kiiresti kokku võetud.

Nagu paljud või mõned teavad, olen ma sündinud skorpioni tähtkujus. Muidugi ei vasta täppi see, mida keegi kirjutab iga päev, et "homme skorpion teeb seda ja toda...". Aga hoopis minu elu jooksul on kogetu selline värk, et sarnastel kuupäevadel sündinud inimesed omavad sarnaseid iseloomujooni. Ja nii ka mina olen märganud, et olengi nagu nimetatud skorpion, sündinud 23.10. Selle kuupäeva iseloomu kohta loe SIIN. Kõike muud skorpioni kohta saate lugeda ns googeldades.

Natuke olen ma kaalud ♎ ka.

Ütleks, mis seal lingil kirjas on, läheb päris hästi täppi. Räägiks ise paarist omadusest täpsemalt ja kuidas olen aru saanud, et ma selline olen.

Salalik - see omadus käib vist minu kohta kõige rohkem. See on kuidagi teistmoodi, mitte nagu varjamine, vaid endale suure privaatsuse jätmine. Samas olen aus ja kui midagi küsitakse, tunnistan. Kuigi olen märganud, et kui on asju, mida ma varjan, siis pole mitte mingi probleem minu jaoks, et need jäävadki saladuseks kas siis kõigi või teatud gruppide eest. Olgu see siis, et kus ma näiteks puhkusel olen või mida poest ostan, aga kui tahan privaatsust, siis teen nii nagu teiste jaoks poleks see isegi mitte midagi erilist, nii et keegi isegi ei küsi ega uuri. Ma ei tea, kuidas ma seda teen.

Aus, lojaalne - kui ma juba valin kellegi, kellele ma midagi räägin või kes mulle midagi räägib, siis jääb see täiesti minu ja selle inimese vahele. No minu meelest pole see midagi erilist.

Kättemaksu haudumine - ükskord olin ma kindel, et ma olen nii andestav inimene, et ei maksa kellelegi kunagi midagi kätte. Tõsi see on, aga olen mõelnud enda peale, et kui teatud situatsiooni tõttu hing ikkagi rahu ei anna, siis ma maksan kätte just iseenda hingerahu huvides. Ja mu kättemaksud on sellised, ei keegi ei aima kunagi, et mina selle korraldasin. Nii et kui sa oled mulle kunagi hullult halba teinud ja üks hetk näiteks kaotad töö, siis see võisin olla mina või pidasin karmaga nõu. Haha :D ma olen ohutu üldiselt ikka.

Ja kõige hullem tuleb:
Suudan inimestele kõvasti haiget teha oma sõnadega - see meenutab kõige rohkem skorpioni kui looma. Ma vaatan mingi koha vaenlasel ja siis torkan sinna nii valusasti mitu korda nii et pärast isegi mõtlen, et püha müristus küll, kuidas ma oskasin. Nooremana tegin ma seda rohkem ja pärast olen tagantjärgi mõelnud, kui valus võis olla kannatanutel... Aga miks ma seda teen? Esiteks muidugi kaitsereaktsioon. Teiseks, umbes et ise tahtsid minuga sõtta astuda, palun nüüd! Ma lihtsalt ei jäta asja niisama, hea võimalus ju vahel torgata. Päris karm. Muide, ainsad inimesed maailmas, kes on suutnud mulle niimoodi halvasti öelda, et mul ka valus oli, ongi olnud skorpionid ju.

Ja selle viimase värgiga võin ma suht endale vaenlasi koguda või inimesi, kes mind ei salli. Kui keegi siin loeb, kellele ma olen halba teinud ja me saame läbi, siis vabandan.

Tegelikult tahtsin ma sellest teemast isegi pikemalt rääkida, aga ei viitsi üldse praegu. Vb see oli mu salajane saladuseloori lause just :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar