Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 22. august 2016

Mu kaunid asjakesed (kuldne)

Oi, tere inimesed! Ma ei näinudki teid lugemas! Aga väga vahva, ma näitan teile nüüd oma ilusaid asju!

Ma hakkasin noorena fännama kuldseid asju. Lisaks ka bensiinivärvi asju. Mis on bensiinivärv - see on nagu pärlmutterkarva või vastavalt valgusele värvide vaheldumine. No aga vaatame edasi!


Siin pildil on demonstreeritud mu küüned, mille ma õndsa näoga lakkisin hologrammefektiga küünelakiga ja peegelefektiga küünelakiga. Hologramm on minu meelest natuke nagu see bensiinikarva. Igatahes pöörake tähelepanu nendele värvilainetele, mis küüntele tekivad. Muidugi mul need lained siin pildil kahjuks ei liigu, aga õues oli väga kaunis. Peegelefektiga küünelakk on siin keskmisel ja väiksel sõrmel. Minu meelest see oli väga ilus küll, aga väga ei peegeldanud. Võib-olla seetõttu, et mu küüned on täis pikijooni, mida ma enne küll hoolega ära lihvisin, aga kõik vaod ära ei läinud.

 Siin näete minu jalgu tossudes või botastes (ükskõik kumb sõna). Vaadake neid kauneid hurmavaid kuldseid toone! Muide, need tossud on megamugavad ja ma soovin, et mul oleks selliseid miljon paari.

 Vaadake mu kaunist käekotti, mis näeb välja nagu diskokera ning päikse käes peegeldab see diskovalgust üle ilma! Olete minuga samas autos olnud, kui päike paistab ja mul see kott ka seal on? Kindlasti mõni on, aga kui te veel ei ole, siis tulge vaadake, mis hurmavaid valgusemänge ma selle kotiga teen! Pöörake tähelepanu koti sees olevale kuldset värvi rätikule, mille ma uhkelt Bulgaariast ostsin ning bensiinivärvi meigikotile, mida ma särasilmil H&Mis nägin ja kohe kassasse viskasin.

 Siin demonstreerin ma oma kuldset jakki. Ma nägin seal poes veel kuldsemat, mis läikis ka, aga tol hetkel oli see teine seljas ebamugavam ja ma kahjuks ei ostnud seda. Nüüd kahetsen. Hea, et ma sellegi ostsin, aga appi, ma tahan veel kuldsemat! See ei peegelda ju vastu!

 Mitut kuldset asja suudate siin pildil tuvastada?

Ma nägin kuldset seina ja pidin seda käperdama hakkama.

Pöörake tähelepanu kuldsele autole, mis tänaval seisab. See on õnneks minu oma. Muidu elaks ma iga päev agoonias, et isegi mu auto ei ole kuldne!

Vaadake siin pildil kaunist sõrmust, mis on küll kulunud, aga ikka veel kuldne ja kaunis ja ohtik! Täpselt nagu mina (ainult ma pole kulunud, jehuu). Ärge vaadake mu kulunud küünelakki. Kui vaatasite, siis näete, et mul on see ilus pikk küüs otsustanud oma eluteed lühemana jätkata, mis on tavaline. Nad teevad alati mul nii.

Siin on mul jalas kuldsed retuusid. Ma julgen koledana ringi käia, seepärast on mul hallid sokid. Tegelikult oleksin ma kuldsed sokid jalga pannud, kui mul need ainult oleks. On keegi kuskil kuldseid sokke näinud?

Foto: Jane Faizullin
Foto: Jane Faizullin
Vaadake mu jalas kuldseid ratsapükse! On ju ilusad! Komal võiks ka olla kuldne valtrap, kuldsed jalakaitsmed ja no midagi veel kuldset. Õnneks on ta otsmikurihm kivikestega.


Vaadake mu arvutit! On ju ilus tumeroheline ja kuuliaukudega! Kes tahab minuga mängida?

Siin pildil näete bensiinivärvi bemmi. Sellist ma tahaks! 

Vaadake, siin on bensiin asfaldil. On ju bensiinivärv ilus! (Jah, ma tean, et see pole tegelikult bensiinivärv, vaid õlitilkadelt valguse peegeldumisest tekkinud värk, aga kõik asjad ju peegeldavad valgust ja nimetame neid selle värviga, millist valgust nad peegeldavad, nii et bensiin on värviline minu jaoks ehk uue nimega bensiinivärv. Hehhehe)

Ahhal-tekiinid on tuntud oma kuldse läike poolest. Mulle nad nii meeldivad! Kaunis loom.


Teate, ükskord ma nägin Selveris imelikke värve täis pikendusjuhtmeid. Leopardivärve ja muid värvilisi. Kui keegi selliseid näeb, siis palun öelge mulle! Ma kahetsen, et neid ei ostnud (jälle).

Ok, bye.





***
Autori märkus: tekst on toonitatult naiivne huumoriloomise eesmärgil.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar