Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

teisipäev, 10. november 2009

Muutus

Lahe, et Dr. House'i hakatakse laskma nüüd, uus hooaeg. See on ainus kolmest saatest, mida ma vaatan. Samas, teine, mida ma vaatan, on Lost. Nii äge, täna pidi neid nägema, need olid ühel ajal, reklaamid ka. Nii et sain vaadata Losti, ju ma siis lindistan või vaatan mujalt. Aga ma leian alternatiivi, see on lihtsalt hale, et need ühele ajale topiti, niigi ma ei vaata eriti telekat. Igatahes, kodus ei saa magada. Tahstin pool tundi puhata. See oli võimatu. Heitsin pikali ja üritasin magada, kui kõik all räägivad ja telekas käib seal. See ei segand väga. Kuid K jooksis mu tuppa ja karjus: "HÄLÄÄÄÄÄN, mis tääääd? Hahahaha, magad." Pani tule ka põlema mu toas. Siis kõik mölisesid all, siis tuli K isa koju ja eriti kõvasti karjus. Siis juba jõudis Suzanne mu ukse taha. Aga 15 minutit on ka aeg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar