Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 14. veebruar 2022

Mul on ahistaja

 Draamadest hoian ma end eemale, sest mulle ei meeldi ärevalt mingi pasa keskel olla. Üks inimene aga ei jäta, iga mõne aja tagant terroriseerib mind, kuigi olen ammu temaga suhtlemisele lõpu teinud. Seega antud postitus on pühendatud teile selgituseks kogu selle jama kohta, kuhu Susanna Smanjov on mind kiskunud (ma tegelikult ei teagi, mis ta pärisnimi on, nii et andke armu, kui valesti kirjutasin). Esimest ja viimast korda räägin kõik selle draama oma mälu põhjal ära. Ma ei suhtle temaga alates umbes eelmise aasta juulist-augustist, kui ta ära keeras ainult sel põhjusel, et loobusin ta filmis osalemisest. Inimene ei suuda aru saada, et loobusin ta filmist, kuna ta mind 1. reetis väga rängalt ja avalikult, 2. ta ei võtnud mind kuulda, kui palusin võtetel ohutuse tagamist, 3. ta oli kohutavalt mu abikaasa vastu (kõik allpool). Mul on siiralt kahju, et filmist lahkumine talle nii kohutava vaimse põntsu pani, et ta on mind ahistama hakanud.

Alates sellest ajast on Susanna iga mõne aja tagant potsatanud avalikult minu, Edgari ja Carmeni kohta laimavaid postitusi ja tegelenud ahistava jälitamisega, alates sellest kuidas mu abikaasa mind mõjutas filmist loobuma, sest olevat armukade, kuni selleni et ta olevat ise visanud mu filmist välja kuni lausa selleni, et mina alustasin ja muu väljamõeldud tekst. Blogipostituse kirjutangi vastuseks tema avalikele postitustele minust (lõpus leiate), mille kohta mitmed on mult küsinud. Jah, ise ma ei teinudki pool aastat tema avalikest terroriseerivatest ähvardavatest postitustest välja lootuses, et need lõpevad ükskord ära. Ma ei ole temast rääkinud, temast välja teinud, temaga tegelenud, temast postitanud ega temaga üldse rääkinud  Kahjuks toodab ta aina uut väljamõeldist, süüdistades mind pm kõiges. Ometi on mul hirm. Selle peale teen ma praegu ESIMESE postituse temast üldse.

Igatahes sain mingi aeg aastal 2020 tuttavaks Susannaga. Kutsus mind kohe oma filmi "Rikutud hing. Viirus". No kõhklesin küll, plaanisin tegelikult keelduda, aga kuna jõudsime normaalsele kokkuleppele, suutsin end ise kokku võtta ja osalesin kohusetundlikult tema filmis. Ega siin mingi teema väga ei olegi. Kogu ülejäänud postituses räägin ma siis pigem Susanna uuest filmist, kust ma loobusin (ei mäleta selle nime). Olen kindel, et Susanna nägemus on hoopis miski muu ja las ta siis olla.

Ärge arvake, et mul polnud hea meel toreda sõbra üle, ikka oli. Tahtis ta väga ka Carmenit hoida, nad said hästi läbi ja oli nagu ok. Susanna käis Carmeni tõttu leeri läbi eesmärgiga talle ristiemaks ka saada. Kusjuures tema ristiemadus polegi kirikuraamatusse kirja saanud mingi juhuse tahtel.

Nii, esialgu oli ta norm sõbranna. Kui muidugi välja arvata mitmed pisinüansid, mis mulle üldiselt ei ole normaalse moraali alla minevad (minu piiride testimine; suutmatus minu "ei-sõna" arvestada, suutmatus aktsepteerida mu introvertset loomust ja minu suhet Edgariga), aga surusin need alla. Küll aga võin öelda, et väga mitmed mu sõbrad, tuttavad ja pere hoiatasid mind tema eest juba algusest peale. Nii tema filmides osalemise eest hoiatati kui ka kõige muu. Sorri, et ei kuulanud teid, sain ise oma vitsad kätte, aga suur suur tänu hoiatamast! Ma olen kergesti manipuleeritav ka ja see minu miinuseks saigi, sest ma olen nii naiivne ega oska halba arvata. Nüüd sellest väljatulnuna toongi välja, kuidas ma ämbrisse astusin.


Näiteks üks hetk tuli Susanna suust jutt, kuidas tema kõrgemalt poolt teab, et mina ja Edgar kokku ei sobi ja lähme väga kohutava valuga lahku. Umbes et tema ennustab kõike ette, teab palju, parem unustagu ma see Edgar ära ja keskendugu hoopis talle, kes on tõeline siiras hea sõbranna. "See on väga tähtis, et me ka kokku saaksime! Ma annan sulle energiat!" Pärast seda jutt iga kord, kui mina või Edgar teda nägime, oli jälle see "ma küll ei tohiks seda rääkida, aga ma ikka räägin, et tähtkujude alusel te kokku ei sobi, kõrgemalt poolt te ei sobi kokku, sul läheb väga halvasti" jne selline manamine, kuigi palusime tal selle teksti ajamise lõpetada. Nüüd tagantjärele saan aru, et inimene, kes ei kuula mu palvet lõpetada sellise teksti rääkimine, mis mind nutma ajab, ei ole ju reaalselt siiras sõbranna. Aa, hiljuti sain täiesti selge kinnituse, et Susanna tegi seda kõike oma armumise tõttu minusse ning kadedusest.





Nii hakkas ta vaikselt krüptiliste sõnumitega pihta minu ja Edgari suhte rikkumisega. Alates sellest hetkest see jätkuski (tegelikult vaikselt hakkas see juba varem).

Järgmised krüptilised sõnumid meie suhte kohta. Ega see ei jäänud tal viimaseks korraks. Me ütlesime talle, et ok, aitab, pole sinu asi rääkida. Ja siis edaspidi lihtsalt mulle jutt, kuidas Edgar on möku ja halb jne.


Lisaks pikalt talusin ma tema manipulatsioone seksistseenideks, kuidas "sa pead julge olema, me muudame selle filmiga maailma, kui teeme erootilised stseenid". Juba esimene film tulin talle vastu musidega. Aga järgmine film JÄLLE ja veel rohkem! Mitmeid kordi ütlesin talle, kus on mu piir, aga ta püüdis ja püüdis pidevalt seda piiri nihutada.  Pakkus raha, manipuleeris jutuga, et kuidas küll ma PEAN olema JULGE ja tegema kõike filmis, mida ta tahab. "On vaja, me muudame maailma, sa oled julge, sa pead, me peame suudlema kaelale ja suule ja kallistama!" Edgar oli ka juba wtf, astus minu eest välja öeldes, et Helen ütles, et ta ei tee, kaua sa lunid noh. Ei aidanud, ikka see seksistseenide jutt keris. Lisaks sellele ka jutt, et Edgar on paha armukade mees, et ei luba mul temaga ameleda. Igal juhul need mõlemad meelitavad jutud tema poolt ei olnud korra, vaid kerisid ikka nädalaid, kui mitte kuid.



Manipulatiivne jutt, kuidas ma olin "julgem" ning pange tähele - ma ütlengi talle, et eelmises osas surusin ennast alla, mitte ei olnud julge. Ning jälle Edgari süüdistamine kõiges. NB! ei saanud tasu.


Igal juhul, tema uues filmis tegin ma automaatselt kaasa, kuigi ma olin kõhklev juba eos. Kuigi püüdsin oma kognitiivset dissonantsi vähendada, mõeldes, et teen sõbrannale head, püüan ikka kaasa teha. Kuid kui mõned võtted olid ära ja ma nägin, kuidas see film mind tundma paneb, kui ohutus terariistade ja muuga on täiesti tagamata, kas siis tasub end lõputult alla suruda eesmärgiga "muuta maailma" ja "olla julge".


Igatahes oli üks kord, kui ta reetmine päris selgeks sai. Algas nii, et selle tema filmi võtted pidid ühel päeval olema ja ta oli mulle rääkinud varem, et püüab ka meediasse seda filmi promoda. Ta andis teada, et sel päeval tuleb mul teha lisaks teistele stseenidele pesus amelemise stseenid. Nagu öeldud, olin avaldanud oma ebamugavust ja soovimatust neid stseene teha, aga püüdsin anda endast kõik, et need ära teha tema heaks. 

Jõudis võttepäev kätte, tegin kodus meiki ja valmistusin. Ja sel hetkel enne võtteid kirjutas ta, et tulevad lisaks ajakirjanikele ka FOTOGRAAFID. Lisaks jälle see kiitus, et ma olen julge, kui neid stseene teen. Ma ütlesin konkreetselt EI pesus piltide meedias ilmumise kohta. 

Võttele sõites rääkis ta samamoodi, et pesus pildid ajakirjanduses ei ilmu. Lisaks pidevalt jutt, et "ma kaitsen sind, ei teeks sulle halba, usalda mind" jne. Igal juhul oligi tal tegelikult masterplan, et Edgar ei tuleks kaasa ja teeks meediasse uudise, kuidas me ameleme, et Edgari ja minu vahele kiilu lüüa.





Lihtsalt kirjad, kuidas ta mind moosib, et Edgar ei peaks võttele tulema. Lihtsalt jälle pentagrammi võtte ohuga mitte arvestamine. Ja btw, püüab manipuleerida, et lapse arengule on hea üks õhtu nii kaua üleval olla ja magagu autos.



Võtsime ta auto peale võttele sõites ning autos rääkis ta mulle ja Edgarile lisaks muu jutu sees, et pesupilte tehakse ainult meie tarbeks ning need ei ilmugi. Noh, tema ju ajakirjanikega suhtles, ei osanud kahelda. Ju võttis kuulda mu palvet. 

No ütlesin talle, et ei saa pesus piltidel lasta ilmuda


Igatahes, mõni päev hiljem, kui ma perega telkimas olin, ilmus siis see kena looke Susanna uuest filmist ja ma pidin ära surema! Mõnitav jutt minust ja pesupildid hiilgamas sealsamas! Kuidas mina silkavat erootilises filmis pesus ringi värske abielunaisena ning mu mees kaamera taga seksistseene filmimas! Mul polnud netti ja käis muu tegevus, olin šokeeritud ka ausalt öeldes, seega polnud mul võimalik selle jamaga tegeleda, aga nii kui sain, silusin asja nii palju kui võimalik oli. Mul tekkis küsimus, kui ta teadis ju minu soovi, siis kuidas ta sellisel uudisel üldse ilmuda lasi?! 

Kirjutasin ise ajakirjanikele hädaldades neile, et ma ei olnud tegelikult lubanud endast pilte lasta sel viisil ilmuda ja Susanna oli lubanud, et seda ei juhtu, kuulsin vastuseks, et Susanna oli vastupidi neile justnimelt minuga pesus pildistamise ammu spetsiaalselt välja reklaaminud - et Helen olevat pesus - tulge kõik pilti tegema ja reklaamige tema uut filmi! Rääkimata sellest, et Susanna sai kõik pildid ka endale, aga ma pidin nii palju vaeva nägema, et midagi üldse tema käest endale saada. Susanna muidugi eitas, et ta olevat minust pesus stseeni välja reklaaminud, et ta oli valesti aru saanud ja arvas, et hoopis mina lähen ajakirjanikega rääkima (ma ju polnud neid kutsunud). No igal juhul mõtlesin, et mis seal ikka, ju tõesti oleksin pidanud mdea mida tegema. Mis mul teha oli, kui ta oli konkreetselt öelnud, et pilte tehakse meie tarbeks pesus ja ajakirjanikke huvitab pigem tema pentagrammi põlemise stseen?! Seal oli ju kõvasti veel stseene, mis pidid tema sõnul olulised olema ajakirjanikele. Tagantjärele ta valetab, et oligi mulle öelnud, et ma ise räägiks ajakirjanikega - tõestus on allpool, kus ta ise ütles, et jättiski ütlemata ajakirjanikele, et pesus pildid ei või ilmuda (kuigi lubas seda) ning ma ise vastasin, et ta oleks võinud ajakirjanikega rääkimise mulle delegeerida.


Mu ema ja õde nägid suht ammu juba, milline manipulaator ta on. Selle jama peale ütlesid nad, et see läheb aina hullemaks - tulgu ma nüüd sealt filmist ometi ära. Nii oligi. Soovisin Susannale siiralt filmiga edu, lubasin oma senist kuvandit kasutada ning andsin ausalt teada, et mina filmis enam osaleda ei saa. Lisaks rääkisin ühele oma tuttavle ajakirjanikule ka sama jutu ära eesmärgiga, et keegi ei hakkaks mind seal filmis rohkem ootama ja ilmuski uudis Õhtulehes minu loobumise kohta (mu pere küll ütles pärast, et parem kui ma neid meedias ei mainiks, sry). Susanna leidis ruttu juba uue inimese filmi, aga see uus vist ka loobus esialgu, kuna kõhklevalt uuris mult Susanna filmide ohutuse tagamise kohta (mis on ju olematu). Ma ei teagi, kas see inimene teeb kaasa või ei. 









Andsin teada, et ei saa osaleda enam, pakkusin talle siiralt häid ideid. Nagu näete, ta ikka veel tahtis minuga uut stseeni teha. :D Pange tähele vestluste kellaaega. Kohe pärast seda tegi Susanna postituse ka feissi, et otsib uut inimest.


 Peamised põhjused, miks ma enam ta filmis kaasa ei teinud: 

  1. Ema ja õde ütlesid mulle, et lõpetagu ma endaga manipuleerida laskmine ja tulgu ma ära filmist (väga õigustatult, nad nägid ju asja kõrvalt).
  2. Pidev seksistseenide pealepressimine. Pakkusin dublanti - Susannale ei sobinud, et minu asemel suudleb ta kedagi teist. Pakkusin, et las mina suudlen Edgarit, et Edgar on Susanna dublant - ei sobinud ka see. Pakkusin, et teeme nö läbi õhu - ei sobinud ka see ega üldse miski. Aina jutt, et "sa oled piisavalt julge, sa pead, me muudame maailma" jne. Pealegi pärast isegi seda üht amelemise stseeni, mida ma sundisin end kaasa tegema, teatas Susanna, et see oli halb, tuleb teha uuesti. 
  3. OHTLIK! Susannal oli hunnikute kaupa ohtlikke stseene varuks ning kui rääkisin, et ma ei saa enda ohutuse huvides kõike seda kaasa teha, paistis ta näiliselt mõistvat, kuni stseenis pidin ikkagi terariistale liiga lähedal olema; üle tule hüppama; hauda visatud saama ja mullaga näkku. Teate kui ebameeldiv on hauas mullatolmuga näkku saada? Ma ei kujutanud ette, et see nii jube on! Ma tegin reaalselt need stseenid hambad ristis ära talle vastu tulles, kuid kuuldes, mis stseenid filmis veel edasi tulevad (nt meid maetakse maha ja peame mulla alt välja ronima - wtf, see on ju eluohtlik!), ja olles näinud, kuidas ta ei arvesta minu ohutuse tagamise nõuetega (sest ta vist siiralt oli nii loll, et ei mõistnud ohtu), ei saanud ma riskida. Nt me pidime keset põlevat pentagrammi seisma. See suits seal sees, mida sisse hingad ja kuidas see köhima ning minestama ajab, on jälle kujuteldamatu. Sain kõrvetada üle tule hüpates, sain haiget. Susannal polnud mitte mingit turvalisust tagatud peale väidetavate tulekustutite majas ning peale jutu, et "mina olin ju kõrval, kui sinuga oleks midagi juhtunud". Jap, et ma nagu hingan suitsu sisse, minestan sinna keset tuld ära ja siis tuleb toob ta majast tulekustuti, et mind kustutama hakata? Enne äkki kannab romantiliselt kätel? Kuna ta selle tõsisest ohust aru ei saanud, kiirabi või päästemeeskonda võtetele kõrvale ei kavatsenudki hankida, sest "jaanipäeval ju inimesed on ka lõkke ääres", siis sain aru, et miski ei parane. Rääkimata sellest, et stseenid tegin ma ära pooleldi haigena, sest "see film on nii oluline, me ei saa edasi lükata neid!" Oleks siis, et inimene võtab kuulda või mõtleb läbi. Aga kuna ta ei suuda ise ka üldse kohe neid ohte tajuda ("see pole midagi ju"), siis oleks palju oodatud, et ta midagi ette võtab.
  4. Kui ta juba avaldas vastu minu tahtmist minust pesupildid meedias, avas reaalselt mu silmad tema enda õigustus kuskil meedias hiljem: "Helenil ju on varem ka tehtud pesupildid, miks ma siis nii halb olen kui ma ka temast selliseid ilmuda lasen vastu ta tahtmist". Selle õigustuse peale oli mul ilmselge, et minu piiridest sõidab ta tankiga üle ka edaspidi. Mis krdi loogika see on? Et kui mulle meeldib nt abikaasaga voodirõõme nautida, siis järelikult võib igaüks mind panna? Sellise loogikaga inimest sõbrannaks võtta on hullumeelne.
Õhtulehe lugu on siin.  Ma ei tea, kas näete seda või ei, aga seal pm sama jutt, et loobusin, kuna roll on ohtlik, Susanna kasutas mind pesustseenide tegemiseks ära ning mu lähedased palusid lõpetada. Pange tähele kellaajast, et uudis ilmus pärast seda, kui Susannale olin teatanud, et ma loobun. Kuna mind oli ta meediasse vedanud pesupiltide ja jutuga uuest erootilisest filmist, oli mu soov ausalt jälgijatele teada anda, et mind ikkagi seal filmis ei tule, et inimesed ei jääks ootama.












Püüdsin talle selgeks teha, et film oli ohtlik!

Nii, loobusin filmist, tore! Aga kusjuures selle peale läks ta täitsa hulluks ära. Ma tõsiselt ei arvanud, et selline väike asi nagu minu filmist loobumine paneb talle tõsise põntsu

Ta võttis mu filmist loobumise teate peale ise ühendust mitmete ajakirjanikega eri väljaannetes, et väga mitmes erinevas meediaportaalis kiskuda mind mingisse feud'i, rääkides, kuidas meie sõprus (?! ma ei saanud siis küll aru, kuidas minu filmist väljaminek mingi sõprust mõjutama peaks) on täiesti läbi ja kuidas ma olen teda ära kasutanud ja lõin noa selga ja valetan. Kõik see tuli mulle suure üllatusena. No okei, mõtlesin, et las elab end siis meedias välja. Igatahes jõudsin selgusele, et kui tema leiab, et tema filmis mitte osalemine on tema sõber mitte olemine, siis on see tema soov ja respekteerin seda. Igatahes jah, sõpruse hind oli filmis osalemine ehk siis - talle oli oluline vaid minu tähesära, mille najal tähelepanu saada. Pärast seda neljandas punktis toodud infot (kui sain aru, et ta oli mind ära kasutanud meelega, pesupildid ei ilmunud kogemata), olin väga šokeeritud, kuna ta oli mulle alati korrutanud, et ei taha mulle halba, aga siis teeb nii. Võtsin temaga ühendust ja küsisin. Elu24 uudis, kuidas me oleme tülis. Ilmus 3. august 2021. Btw, minge vaadake üht ülemist kuvatõmmist, kus Susanna kinnitab mu jutule, et meedias pesupilte ei ilmu. Samamoodi meeldetuletus, et võttele sõites rääkis ta mulle ja Edgarile, et pilte tehakse meie tarbeks ning meedias need ei ilmu, et ta suhtleb ja on suhelnud ajakirjanikega.




























Siit näete vist ise juba. 1. Inimene keeldub mõistmast, et ta rollid on ohtlikud, mida olin üritanud talle AMMU selgeks teha. 2. Inimene on pahane, et andsin leebelt teada Õhtulehele, et filmist loobusin, aga ise sehkendas mind pesupiltidega uudisesse, ise lasi ajakirjanikel toota hunnikutes muud infot. Kontroll minu üle hakkas kaduma või mis :D


Pärast loobumist pidime mina ja Edgar tema eelmist filmi "Rikutud hing. Viirus" minema vaatama HÖFFIl, mis ikkagi sai ju sõbralikult kenasti valmis ning mis sellesse uude filmi ei puutunudki. Btw, Edgar oli seal filmis ka palju tööd ära teinud alates kaameramehest kuni minu aitamiseni Carmeni hoidmises. 

Susanna oli palunud mingi aeg meil kirjutada kiri oma filmilevitajale, et saada pääsmed. Edgari küsimusele filmipasside kohta tuli Susanna filmilevitajalt (Harly) vastus, et Edgar sinna piletit ei saa, kuna ta olevat rikkunud Susanna ärilisi huve ja meedias filmist halba rääkinud. 😅Ehh... Edgar pole seda teinud. Kuna tõele see info ei vastanud, küsis Edgar, kust selline segane info, toogu palun link või mingigi viide või ükskõik mida. Ei, vastati hoopis peksmisähvardusega:















"Saate isikliku ja füüsilise meeldetuletuse, et Susanna oli vanasti Aleksei ja Rakvere venelased oskavad inimkehaga igasugu põnevaid asju teha."



Aga nagu mingis reklaamis, siis see pole veel kõik! Kui mina seda ähvardust nägin, leidsin, et sellise moraaliga filmilevitaja filmis ma olla ei soovi. Enne olin Susannale heatahtlikult lubanud, et kasutagu minu kujutist uues filmis nii palju kui tehtud sai, eksju, andsin talle ka tõsiseid soovitusi ohutuse tagamiseks edaspidi ja juhiseid näitlejate leidmiseks (no seda enam ma ei saanud aru, et ei osale filmis = ei ole ka sõber). Nüüd aga muutsin selle ära. Kirjutasin Susannale, et mitte kuidagi enam mind selle filmiga mitte siduda. No kuidas ma peaksingi lubama kasutada enda kujutist filmis, mille tootmist mu abikaasa aitas, kes nüüd sai peksmisähvarduse filmilevitajalt pluss mingid väärsüüdistused ka veel, et ta olevat filmi kahjustanud. 🤣 

Minu soovi peale mind mitte kasutada Susanna tõmbus sigavihaseks teatades, et ma pean kõik kinni maksma ja ta kaebab mind kohtusse. Vastasin, et no näeme siis kohtus. Püüdsin kuidagi talle ikka veel selgeks teha, et film oli mulle ohtlik, aga ta nagu ei saanud aru.





Noh, lihtsalt see, kuidas võtan oma eelmise loa tagasi.


Mõistsin, et mida rohkem ma end selgitan või asja siluda püüan, seda rohkem see sitt haisema hakkab ja tasub eemale hoida. Sest btw, Susanna väitis veel, et tegelikult Harly kartis Edgarit ja seepärast ähvardas talle peksa anda. 🤣 Lisaks Harly ütles mingis meilis Edgarile, et Edgar olevat transnaist taga kiusanud (ei tasu vist öeldagi, et never pole Edgar seda teinud).🤦🏻‍♀️ Noh, see avas mu silmad Susanna pideva jutu peale, et teda vihatakse seepärast, et ta on trans. Ei, Susanna, kedagi ei koti, kas sa oled trans. Inimesed ei salli sind seepärast, et sa oled kuri. 

Seega lõpetasin temaga suhtlemise ja enda selgitamise juba ammu, augustis.

Kuna ma Susannast hoidsin eemale, tekkis tal jultumus mu ema ja õde hakata tüütama feissis. Nad ilmselgelt blokkisid ta ära või olid ignore. Siis hakkas Susanna Edgarile midagi kirjutama, aga ka tema ei teinud välja. Siis jõudis Susanna ringiga jälle mulle kirjutama, aga ma ei lugenud läbigi, sest raudselt on seal jälle tekst, kuidas kõrgemalt poolt tema teab ette, kuidas mina oma elu pean elama.








Hoidsin eemale. Lootsin, et mõned kuud eemale hoides saan end koguda ja päästa sellest terrorist. Ma ei lugenud too aeg enam ta viimaseid kirju läbi, aga näete - seal oligi ju täitsa ähvardus sees. wtf :D


Ju ei saanud ta oma loodetud tähelepanu ühegi mu lähedase poolt, mis ajendas teda avalikult huvitavaid postitusi genereerima minust ja Edgarist. Seega ta ei suutnud mitte kuidagi aktsepteerida fakti, et ma temaga ei suhtle enam ning ta hakkas aina enam minu ahistava jälitamisega tegelema, jälgides mu postitusi ning mõeldes aina uusi valesid välja, et hoida endal tähelepanu. Mulle saadeti tema jura, kus oli kokkuvõtvalt umbes selliseid asju:

"Helen on väga halb näitleja, loobusin tema kasutamisest oma filmis. Helen ja Edgar on väga valelikud. Helen ja Edgar kasutasid mind ära, et kuulsust saada. Helen ja Edgar kasutasid mind ära kõiges! Nad on väga paljudele halba teinud! Nad kasutasid mind ära, et mina Carmenit hoiaks. Ma igatsen Carmenit, aga nad ei luba mul teda näha enam! Lapse hing nutab, sest mul ei lubata teda näha! Nad on väga tänamatud! Minu ainus viga oli, et armusin Helenisse ära, aga olin pime!"

Toon mõned neist siin välja, mis ma üles leidsin sellest, mis mulle saadetud on, aga kõike kahjuks ei leidnud. Tal oli neid hulga veel.


Astusin ükskord peaaegu rästikule peale ja puuke nägin ka (see oli viiruse filmis, sest seda uut õnneks ma ei teinudki väga, sest juba teadsin, kuhu ta mind tassib). Aga näitlejate ohutus pole ju oluline, eks :D Ronigu kõrgel, suudelgu, amelegu, mingu kasvõi põlema, kõik on ohutu :D


Nii et lähedane sõbranna on noa selga löönud ja vaatab talle ükskord otsa, et ta oma valede eest vastutust kannaks. Ausalt öeldes see paneb mind kartma küll. 


Eee.. okei, kes siin keda kuulsuse tõttu ära kasutas? 🤣 Kes tegelikult loobus?

Teiseks, mida me valetanud oleme? 🤣 See on reaalselt mulle wtf, ma tõesti ei tea, mida ta mu jutust valena on tõlgendanud, aga noh... ju see ongi tal iseenda omaduse projitseerimine teise peale, sest välja ma ei ole siiani osanud mõelda, et mis siis vale minu poolt on. Kuskil postituses lubas ta, et seisab kunagi minu ees, vaatab mulle otse silma ja ma pean oma valede eest vastutuse võtma. Milliste valede siis? Tahaks isegi teada. :D Noh, kui teadlikult ma talle valetanud pole, aga tema meelest olen valetanud, siis mida mul temaga rääkida tegelikult on? Ta elab ju mingis teises dimensioonis.

Kolmandaks, ta ise pressis end Carmeni ristiemaks (mida ta ei ole), ta ise tegi meile selgeks, et võib absoluutselt iga kell Carmenit hoida, iga kell on olemas talle ja ta naudib temaga koosolemist. Ja nüüd oleme meie halvad, sest ei "kasuta teda ära" lapse hoidmiseks? Noh, inimene on oma tahtmistega ise segaduses.

Neljandaks, kui inimene on oma tõelist palet näidanud, väljendanud oma amoraalsust ja valmidust ühele lapsevanemale peksa anda, siis mis krdi loogika see on, et me oma kallist last sellise inimesega veel kokku peaks lubama?! 😅 Vingub, kuidas meie teda ära kasutame, kui laseme tal oma lapsega koos olla. Aga kui me ei lase tal oma lapsega koos olla, siis oleme ka pahad, sest ta ju nii väga tahaks. 🤷‍♀️Öelge mulle, te lubaks sellisel inimesel oma lapsega kokku saada, kes lapsevanemaid endid ei aktsepteeri?

Viiendaks, kes tänamatu on, kui eelmise filmi "Rikutud hing. Viirus" loomises lõi Edgar kaasa, aga tänutäheks sai ainult peksmisähvarduse. Kui inimesed on mult küsinud, kas ma Susanna selle filmi merchi müügist ka tulu saan, siis ei saa ja mul õnneks pohh ka.

Kuuendaks, jah ta armuski minusse ära. Ju sealt ka see kadedus ja viha ässitamine Edgari vastu, kes mu tähelepanu osaliseks armumaailmas saab. Ta tunnistas armumist ja andsin talle selgelt heatahtlikult mõista, et meie vahel midagi ei ole. Oleks ma lesbi, siis äkki oleks võinud olla. Noh, nüüd ei oleks siis ka enam midagi, kui ma lesbi oleks, sest sry, valelikkus on minu jaoks out.

Viimased postitused, mis mulle täna saadeti Susanna poolt. No aitab ka või mis? Ma lasin silmad üle, täpselt ei süvenenud.


Kusjuures mingi hetk ta purskas Edgari peale, et "te tõite Carmeni selleks minu juurde, et omavahel seksida. Mul tulevad sellest kujutluspildid silme ette!" Hiljem ajas ta seda tagasi; ei teagi, kas see oli mingi hoog või midagi. Me maksime ta taksoraha, et ta saaks Carmeni võtta, viisime ta poodidesse, kust tal oli asju vaja filmi jaoks ja kontrollisime, et talle kõik sobiks. Nii et veidi imelik on kuulda, et tegelikult ta ei tahtnudki Carmenit hoida ja meie kasutasime teda ära. No issand jumal, ärgu muretsegu, kui nii pahatahtlikult me teda ära kasutasime, millest ma too aeg aru ei saanud, siis enam ei peagi!



Kui ma Edgarilt kuulsin, milles Susanna teda süüdistas, küsisin Susannalt ilmselgelt üle ja ta väitis, et kõik on hästi. Lisaks kinnitasin, et ta ei pea Carmenit hoidma. Lisaks nagu öeldud, oli ta korduvalt väitnud, et ise seda tahab. Siin lisaks teeb ta jälle Edgarit maha. See vestlus oli veel siis kui suhtlesime.



Ma hoidsin pikalt end sellest pasast eemale, aga täna, kui ta uued postitused ilmutas, soovitati mul lõpuks see kõik ikkagi ära rääkida, et saaksin käed puhtaks pesta ja edasi minna. Ta on POOL AASTAT äärmiselt obsessed olnud minust. Olen 100% kindel, et Susanna väidab varsti kuskil, et kõik siin postituses on üdini vale (valetaja ma nagunii tema väidete kohaselt olen) ja tema on teinud hoopis kõiki maailma häid asju mulle ja teda süütut lambukest on lihtsalt ära kasutatud õela abielupaari poolt. Noh, lohutuseks talle siis - näed, enam ei kasuta ma sind mitte kuidagi ära! Näed, enam ei pressi ennast sinu filmi, loobu rahulikult minust! Ära muretse, ei too vastu tahtmist Carmenit sulle hoida! Ära muretse, ei tee ma mitte midagi üldse sinuga, ei räägi sinust, ei mõtle sinust, ei postita ka sinust rohkem! Saadki lahti sellisest nõmedast kuulsusejanus valelikust abielupaarist nagu mina ja Edgar! Tunne rõõmu, et saad minusugusest pahatahtlikust noaselgalööjast lahti!

Igatahes, siin ei ole küsimust selles, kas me "oleme tülis" või et "kas te olete ära leppinud". Tegelikult ma lihtsalt aktsepteerisin, milline inimene ta on ja sellise inimesega ma ei soovi suhelda, sest see ei mõju hästi ning suhtlus sisaldab ohte. Ongi kõik. Ma ei leia, et siin mingi "tüli" on, seega siin pole ka võimalik "ära leppida". Ma ei plaani midagi seoses temaga, ei leppimist ega suhtlust, mitte midagi, midagi halba kindlasti ei soovi - pigem endiselt edu talle oma isiklikes asjades, kuhu ma ei kuulu. Lihtsalt leidub ju inimesi, kes minust kuskil postitada või rääkida tahavad ja ta teeb seda - nii ma seda võtangi. Mu blogipostituse mõte oli lõpuks see ära seletada teile kõigile, et mis siis tegelikult juhtus, kuna ta aina postitas minust avalikult sitta ega jätnud järele


Elu24 17.02.22 ilmunud uudis kokkuvõtvalt blogipostituse alusel, milleks oli luba antud. Õhtuleht tegi ka loo minu blogipostituse alusel viitamata mu blogile ning pm ma polnud üldse nõus meedias sellest rääkima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar