Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

neljapäev, 3. jaanuar 2013

Mälestusi



Just eile vaatasin oma telefoni, kus oli vanu keni pilte ja mõtlesin, et panen mõned siia ka, et oleks midagi kena meenutada. :)
Siis selline ilgelt suur mõnus maasikas. See oli muide täiega magus ka, ma mäletan. Need kõik maasikad kastis olid imelikult suured ja head.

Minu armas väike kiisuke magas voodis nii naljakas asendis!

Siis kui uus kass meie juures käima hakkas kevadel. Nüüd on ta meie oma. Nime tal veel pole, võib soovitusi anda. Siin pildil on ta veel sale, kuid nüüd on ta päris suureks ennast söönud.

Ma ei tea, mida ma neist seentest pildistasin, aga oli kah siis SEENELKÄIK (üks neist kordadest arvatavasti), ei eksinudki ära. Maonaha leidsime ka, aga ma vist unustasin seda pildistada.

Joonistasin lihtsalt ühe portree. Tegin selle Nicole Scherzingeri järgi, nii et see pole mina, olenemata sellest, et kõik arvasid, et on. Aga mul hea meel, et see minu moodi võib välja näha.

2 kommentaari: