Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 21. detsember 2020

Triinu-Liis ja Justin - mis suhe?!

 Ma ei hakka pikka juttu tegema, aga ma olin äärmiselt üllatunud Justini ja Triinu-Liisi suhte ümber toimuva puhul paari asja üle. Pealegi ma ei süvene tavaliselt teiste inimeste eraellu, sest teistel inimestel on ise täielik õigus omaenda otsustele, vigadele ning muude eesmärkide täitmisele elus. Kuid, kuna ma olen Triinu-Liisi ning Justini suhet isegi jälginud, siis kavatsen kaasa rääkida.*



Ma ka sain teada Triinu-Liisi uuest peigmehest tema Instagrami kaudu, kuna ta on nii armas inimene ning oleme suhelnud, oleme tuttavad/sõbrad/inimesed, kelle kohta ma tean, et ta eksisteerib.

Minu esimene reaktsioon nende suhte üle oli nagu iga suhte üle - jumala hea, et inimesed üksteist leidsid. Suhe tundus megalt siiras, nad tundusid ülihästi sobivat. Lootsin, et nad saavad ka varsti kokku. 

Mille üle ma aga äärmiselt üllatunud olin, oli asjaolu, et kuidas nende omavaheline suhe niiiii paljusid inimesi üllatab?! Kuidas on see nii eriline, et keegi leiab internetist kellegi endale sobiva? Maailmas on miljardeid inimesi ning kui iseendaks jääda, siis leiad kellegi sobiva nagunii endale. See, et Triinu-Liis kutsuti saatesse oma suhtest rääkima, näitab vast samamoodi kui üllatunud on inimesed selle üle, kui keegi leiab endale sobiva matchi.

Siis ma vaatasin, et ilmus mingi mittesallivas toonis blogipostitus nende kahe noore inimese suhte üle. Siis selgus, et ka kuskil perekooli foorumis oli nende üle vigisetud. Ma ei saa reaalselt aru, kuidas on inimestel vigisemist. Näha ju on, et need kaks - Triinu-Liis ja tema mees Justin - sobivad kokku. Mida seal ägiseda on?

Huvi pärast üritasin selle perekooli siis üles otsida ning oh my... Sellised inimesed on olemas?! Kuidas on inimeste mõttemaailm nii lambine?! Ma toon siia mõned meelde jäänud väääääga veidrad argumendid, mille kohta puudub tõend.**

Esiteks inimesed arutlesid, miks mingi Austraalia korralik mees Justin peaks tahtma mingi mõttetu konnatiigi üksikema. Hahahahhahahhaha, aga miks mitte?! Mis argument see üldse on? Triinu-Liis on ilus, siiras, armas ja mul on neile perekooli inimestele uudis - täiskasvanud inimesed sigivadki. Kui sa täiskasvanuna suhte leiad, siis esineb tõenäosus, et see teine inimene omabki armsaid lapsi. Dsiisaas, kuidas küll mõni ei tea seda? Ja miks peaks olema see teisele suhteosapoolele vastumeelne? Mu meelest just mõnus, kui leiad endale kellegi ja tuleb veel topeltrõõm laste näol kaasa

Ja konnatiik?! Ma ei saa üldse aru, miks selline sõna esines. Riik on riik, mu meelest Eesti on hullult lahe kauni loodusega imelise keelega lahe riik. Nii et miks ei peaks see Austraalia mehele meeldima?

Siis keegi arutles, et Justin kasutab Triinu-Liisi ära. Millega? Ma ei saanud üldse sellest aru, kuidas või mis moodi ta seda tegema peaks. Aga sellise argumendi esitaja on kindlasti ise inimeste ärakasutaja. Ma ei viitsi isegi mõelda sellele, sest ma ei tea ärakasutamisest suurt midagi ega vaata ringi pilguga, kuidas kedagi ära kasutada.

Siis oli üks argument, mis mulle meelde jäi, et Triinu-Liis on lapsik. Sõidab poekäruga kuskil ringi vms seal veel oli (so what reaalselt). Nooo... täiskasvanuliku ning selge mõistusega mulje jättis ta seal õhtu saates ja mu meelest on ta positiivne ja normaalne inimene. Teiseks inimene peakski säilitama oma sisemise rõõmsa lapsemeelsuse ka täiskasvanueas (kui keegi seda mõtles). Aga konkreetselt halvas mõttes lapsikus on ikkagi muu käitumismaneer mu meelest, mida Triinu-Liisil ei eksisteeri. Võin öelda, et lapsik on hoopis teistes pidevalt halba otsida, sest see näitab infantiilset mõttemaailma. 

Ja Justin ise? Väga täiskasvanulik, härrasmehelik ning teab, kuidas naist hoida ning kuidas asju läbi rääkida. Ja et nad sotsiaalmeediasse oma suhet postitavad, ongi nende elu üks osa - nad ju ongi olnud sotsiaalmeediategelased ja Justin on veel meelelahutaja (strippar) ka, seega eks ta olegi kogenud ning positiivne inimene, mida see amet tungivalt nõuab. Mingisugune viriseva näoga maailma vihkav inimene väga sellisele tugevaid sotsiaalseid oskusi nõudvale tööle absoluutselt ei sobiks. 


Miks minu meelest EI OLE IMELIK nende suhe? Esiteks mu meelest internetist kellegi leidmine pole ebanormaalne ega ka midagi üllatavat. Ma olen paljud oma suhted internetist leidnud - nii sõprussuhted kui ka romantilised kogemused. Mul vb on lihtsalt selles osas jopanud, et mees on olnud eestlane, sest siis on lihtsam kokku saada ega pea koroonapiirangute jms tõttu ootama.

Minu ainus mõte, mis peast läbi vilksatas, oli see, et võib esineda tõenäosus, et kui need kaks lõpuks kokku saavad, siis nende HLA ei sobi. Lõhnameel on mu meelest palju olulisem kui inimesed uskuda tahavad ning mul näiteks isiklikult oli nii ühes suhtes, et meie kehakeemia ei klappinud. Aga tõenäosus sellele on väike, eriti kui nende geneetika on küllaltki erinev kontinentaalse vahe tõttu. Seega ma lootsin lihtsalt siiralt, et kuna neil kõik muu klapib - siis loodetavasti klapib ka kehakeemia ideaalselt.


Seega nagu mu postitusest selgub, siis konkreetsed üllatused minu jaoks olid teiste inimeste reaktsioonid. Miks nad on suhtele nii vastu?! Miks nad just ei ole õnnelikud, et keegi suhte on leidnud? Ja kui keegi väidab, et on vastu selle tõttu, et tema meelest teeb Triinu-Liis vea, siis kas igal inimesel ei ole mitte inimõigus teha elus oma vead ära? Selle pärast me ju siin põrguplaneedil olemegi, et vead läbi teha. Kui me takistame kellelgi vigu tegemast, oleme ise halvad. Ja mis siis, kui need kaks lähevadki kunagi lahku. So?! Nende elu ju ja nende kogemused.

Omg, mul korraks tuli vilksatus pähe, et äkki on teised inimesed õelad seetõttu, et nad on kadedad, kui keegi saab elus kogemusi? Kas see võib nii olla?

Seega selle postituse rant ikkagi keskendus mul sellele, kuidas ma mõistsin, et on palju imelikke inimesi olemas, kelle esmane reaktsioon on kõike maha teha. Mul on raske uskuda, et nad siiralt nii imeliku mõttemaailmaga on, aga ju siis on. Ma ausalt öeldes ei tunne end inimesena, vaid mingi tulnukana, kui selliseid perekooli foorumitegelaste jutte loen. Ma ei saa lihtsalt olla üks neist.

Triinu-Liisile olen siiiiiralt tänulik! Kui mul oli raske moment elus, ütles ta mulle, et ma leian enda jaoks sobiva inimese. Ja ma leidsingi! Ja nüüd, kui ma leidsin endale ideaalselt klappiva kaaslase, siis kogesin sama - paljud on meie suhtele vastu. Üks mu ekskaaslane sai nii pahaseks, et rääkis mingit jama mu mehe vanematele ja nad eelistasid seda uskuda ka. Siis mingi hunnik inimesi pani veel kaudselt meile kaikaid kodaratesse. Mu ainus küsimus on - miks? Kui see suhe on nende meelest vale, siis kas mitte lastagi meil endil see viga läbi kogeda? Kui me seda viga ei kogeks, siis kogeksime seda viga järgmises suhtes või sünniksime siia ilma uuesti, et neid vigu jälle kogeda ju. See miks-küsimus ongi hetkel miski, mille üle ma juurdlen. Miks teistele sitta keerata? Oh... ma vist ei saa niimoodi küsida, sest need inimesed ise väidavad, et nad ei keera sitta, vaid "avaldan oma arvamust ja see on ju lubatud". Mkm, see on sitakeeramine; teeme mõisted selgeks. Või kui nad siiralt usuvad, et sitakeeramine on arvamuse avaldamine, siis nad pole minu jaoks inimesed, vaid deemonid.

Kui keegi teab neile püstitatud küsimustele vastuseid, palun aidake ka mul valgustust saada ning esitage oma arvamus :)


* ma ei jõua sotsiaalmeediat iga päev kasutada

** ma pole ka kindel, kui palju ma seal perekooli foorumis kõike jõudsin lugeda, sest mul hakkab seal kurb, kuna ma mõistan, kui erinev olen mina neist inimestest, kes seal mõned kirjutavad. Nad on nii õelad ja... pehmelt öeldes imeliku mõttemaailmaga. Huhh, jumal tänatud, et mu elus on minu perekond, minu kallid sõbrad ja mu mees, kes on minuga sama mõttemaailmaga. 


Uuuu ja mu blogi ülaservas on ju blogi avamise aastast jäänud ikka veel pilt, kus mees ja naine läbi interneti suhtlevad! Läheb teemasse :D




2 kommentaari:

  1. Sa kirjutad "Ja Justin ise? Väga täiskasvanulik, härrasmehelik ning teab, kuidas naist hoida ning kuidas asju läbi rääkida." Pika jutu kirjutad ise teadmata, mis tegelikult toimub. Ei kirjuta inimesed ka niisama asju, küll nad juba teadsid ka suhte pahupoolt. Ja nüüd on Justini naise peksmine ka täiesti avalik, pole siin midagi täiskasvanulikku ja härrasmehelikku. Kas see on härrasmehelik, et ma viin oma naise kassid tema seljataga varjupaika?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. https://heltzz.blogspot.com/2021/11/mida-ma-just-teada-sain.html?m=1

      Sul on jäänud mu uus postitus uute teadmistega vahele vist 🤣 Pika kommentaari kirjutad ise teadmata, mis tegelikult toimub.

      Kustuta