Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

neljapäev, 14. jaanuar 2010

Ilm

Ilm on jumala kena. Siuke mõnus paks lumi on maas ja igal pool mujal ning külm on, umbes -10 kraadi. Õnneks, et tuult pole. Puud on täiega kenad, lumi on okstel. Nagu postkaardil. Kui paar kraadi soojemaks läheb, tundub jumala soe. Tegelt mulle meeldib küll kuumus, aga õnneks ma olen harjunud selle külmaga. Edu neile, kes lund kardavad. Kui märja peaga õue minna, jäätuvad juuksed ära ja kõik muu ka, mis jäätuda saab. Ma lihtsalt pidin ütlema, et mulle meeldib normaalne talveilm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar