Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

reede, 22. juuli 2016

Paar mulle naturaalset/meeldivat asja, mis alles nüüd on moes või moes olnud

Ma olen mõnede asjade suhtes ilgelt selline perfektsionist. Vahel olen küll ebakindel, aga vahel on olnud asjad, mis mulle meeldivad ja ma maksku mis maksan, näen selline välja, nagu mulle meeldib. Ehk siis on olemas asju, mida mina täheldasin ja soovisin juba ammu, aga nüüd moodi läinud on. No see tookord ammu ma siis muidugi ei eputanud ka suurt nendega. Segane tekst sai, ma nüüd kirjutan parem mõistlikult.

Hajutatud kulmud. Olin teismelisena sõbranna juures peegli ees. Meikisime end ilusaks, nagu ikka noored tüdrukud tavaliselt ja vahin enda kulme. Ja ütlen sõbrannale: "ma ei saa aru, kust mu kulmud algavad, need on nii ebamäärase algusega." Mu sõbranna vastu, et jah, on küll, sellised, ei tea kust tulevad. Siis ma ilgelt häbenesin seda. Et noh lollid kulmud, mingi veidi hõredamad nina poolt. Kuju küll ilus, mulle meeldis, aga mingid üksikud karvad alguses. Siis oli moes ilge kulmude kitkumine ka, eks paljud mäletavad seda aega, kulmud pidi kriipsuks kakkuma. Kes igapäevaselt kulme kitkus, oli lahe. Kitkusin ise ka, aga mitte igapäevaselt ja üks hetk jõudsin järeldusele ja julgesin ka tunnistada, et mul on nii ilus kuju, et pole kitkuda vaja. Siiski need üksikud karvad ninajuurelt tõmbasin ma kõik ära ja ainult seepärast, et poleks ebamäärast algust, mida ma ikkagi täiega häbenesin. Eks mu näokuju oli siis teine ka tegelikult.
No ma mingi hetk ehk siis nüüd on moes sellised kulmud, kus rõhutatakse ebamäärast algust! Õnneks on moes ka põõsas kulmud või ükskõik millised. Väga hea! Ja üldse ma avastasin, et mulle meeldib endale see ebamäärane algus, nii et tore.
Kes mäletab, siis igasugu kulme oli vahepeal moes, näiteks tätoveeritud kulmud. Kuid need olid ikkagi kitsad ja määratud algusega. Nii et nüüd on tõepoolest kõige lahedam, et faded eyebrows, mis mulle on loomulik, on moes.
Jälgige kulme

Ogad. Alati on mulle meeldinud igast siuksed ehted, mis on massiivsed, erilised ja silmatorkavad. Ma nagu see linnuke, harakas või kes see neid läikivaid asju kuuldavasti armastabki. Siis üks aasta olid poes hunnikutes ogadega asju täis. Ahh... kus ma olin siis paradiisis.
Ogad kõik igal pool! See seal mu lemmiksõrmus!

Lillad juukseotsad ja imelikud juuksevärvid. Mingi hetk oli nii, kes värvis ebaloomulikku värvi juuksed, see oli vist naljanumber teiste jaoks. Nüüd julgevad kõik eksponeerida oma lemmikvärve kiharates, mis on väga äge.
Tavaline

Otsast teravad küüned. Mäletate aega, kui megapopp oli prantsuse maniküür? Äkki mäletate, et peale seda tuli ka aeg, kui popiks läksid need ilgelt pikad geelküüned, mis on otsast ahenevad. Enne kui üldse need geelküüned moes olid, viilisin ma mõned oma pikad küüned nalja pärast otsast selliseks teravaks. Kuigi see siin listis pole asi, mida ma igapäevaselt teeks, aga lihtsalt, ükskord julgesin küüned otsast teravaks viilida enne kui see moodi läks.
Pole küll otsast teravad, sest ma praegu ei leidnud ühtki sellist pilti, aga roller ja küünevärv on juhuslikult samad!


Ogad, küüned ja kuldsed, läikivad asjad. Ahjaa, maokujulised ja maoehted on mulle ka alati meeldinud

Musta värvi või tumedad huuled. See gootivärgindus meeldis mulle noorena täiega, aga ma ei tahtnud olla ikkagi see, või vist ei julgenud noh. Jaa, mäletan, ma oleks hea meelega kandnud musta värvi huuli, hunnikut kette ja ogasid ja musta värvi riideid ja tanksaapaid. Tuleb meelde jah, et ma seda seetõttu ei teinud, et sõbranna ütles ja teised ütlesid, et see kole. Nüüd õnneks võib niisamagi huuli igat värvi värvida.
Siin demonstreeritud nii tumedad huuled, ebaloomulikku värvi juuksed, ehted, kui ka tänapäevased kulmud


Üle põlve saapad, tanksaapad. Nagu juba räägitud ka, siis ka igast tanksaapad jne, mis mulle meeldivad, on moes rohkem olnud. Mida rohkem kette ja ogasid, seda parem. Üle põlve saabaste kohta niipalju, et varem pidid põlved külmetama, aga nüüd õnneks ei pea.
Mulle nii need saapad meeldisid. Kõlisesid kõndides hästi

Dubstep või elektrooniline muusika. Seda ma olen alati laavinud. Või noh, enne kui oli elektrooniline muusika hoopis ainult träna ja selline, siis ma suurt seda ei kuulanud. Ma ei teadnudki tollal, mis mu lemmikstiil oleks (kuigi rock oli lemmik vist jah). Kui dubstep ilmus, siis hakkasin seda fännama. Mõni aasta hiljem sai see dubstepi biiditükk nii menukaks, et igasse laulu pidi seda moe pärast lisama. Õnneks on nüüd stabiliseerunud nii, et ei panda hingetut dubstepi sisse. Asi selles, et laulul peab hing olema lihtsalt. Eestis tehakse hingetuid laule nii mõttetult palju, ainult moe järgi. Aga parimad dubstepi artistid: Koven, Zeds Dead.... no neid on veel palju. Tänapäeval on trap-muusika ka moes (thank god!), isegi raadiost tuleb vahel.

Armin vist, pole just dubstep, aga kena pilt

Kuldne värv. See on alati mu suur love olnud ka. Ma alati püüdsin leida poest kõiki kuldseid asju. Hakkasid need siis järjest kogunema. Nüüd mul on kuldsed ratsapüksid, kuldne käekott, kuldseid jalanõusid on mitu paari, kuldne jakk ja ee.... loodan, et on ikka veel kuldseid asju.

See kott läigib väga hästi!
Orjajalanõud. Need gladiaatorisandaalid on mulle alati meeldinud. Või vist alates hetkest, kui mingil mehel olid need jalas ja teine mees ütles, haha, mis kuradi orjajalanõud sul on. Siis hakkasin neid ise orjajalanõudeks nimetama. Noh, Vana-Kreeka või mis iganes orjadel ja üldse kõigil olid need. Mulle meeldib, et need toetavad jalga väga mitmest küljest.

Pöörake tähelepanu mu orjajalanõudele, mille ma Hiinast tellisin


Mis veel võiks tulla moodi:
(Sest muidu ei ole neid kuskilt hankida)
Õlgadest kaetud pluus. Nagu, mina olen valge inimene ja ma kõrben koguaeg ära. Aga leia sa poest mõni pluus, mis on õlgadest rohkem kaetud. Kõik on ainult mingid rindadest algavad ja heal juhul on õlgade peal paar nöörijuppi. Ma ei oska pilte otsida, sest tean riietest nii vähe. Õmbleks ise, kui mul õmblusmasin oleks.

Kuldsed huuled. Teismelisena käisin mööda poode ringi ja küsisin kuldset huulepulka, aga mind saadeti kuradile. No aga oleks juba aeg huuled täiesti kuldseks värvida, eksju.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar