Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

pühapäev, 10. juuli 2016

Lihtne haldjameik

Mult on palutud varemgi meigiteemalisi postitusi teha. Ma soovisin neid videona teha, aga kahjuks mu enda telefon läheb enda meelest põlema ja nii ma eriti üle viie minuti filmida saa. Seega tegin piltidega.

Lõpptulemus


See meik meeldib mulle endale, sest on piisavalt tagasihoidlik ja samas kena. Toob esile kulmud ja silmad ning sobib üsna igasugu soenguga. Lisaks kasutatakse siin erksaid värve, mitte pruune ja tavalisi.

Algus

Alguses olen ma meigita, noh tavaline selline. Juuksed panin ma eest ära, õhukeste juuste probleem on see, et nad kukuvad igale poole, sest nende vahel on vähem hõõrdejõudu, mis neid ühes kohas kõiki hoiaks.

Põhjaks lisan ma Manhattani BB-kreemi. Ega vahet suurt pole, mida panna. Lisaks võib alla panna oma muid asju, õlisid ja kreeme vms, mis hoiavad näonahka pikema aja jooksul rasuvabana. Silmakoobastesse võib soovi korral puuderkreemi panna, aga seekord pole see nii oluline.

Kõigepealt alustan ma silmadest. Mul on Bys lauvärvikomplekt, sädelevate värvidega ning kuna tegemist on lihtsa meigiga, panengi ma laule vaid lillat sealt. Aga no ma võiks ka muu erksa värvi valida, lilla seekord siis, et sobib juustega.

Mul on üks hea nipp, mida mulle meeldib kasutada, kuna mu alumised ripsmed on kasvupeetusega. Ma terve alumise lau ripsmete kasvukohast teen pisikesi täpikesi täis. Need täpid muudavad visuaalselt ripsmed pikemaks ja paksemaks.

Ripsmed tuleb koolutada! Mul on tavaline manuaalne suht hea koolutaja. Enne koolutan, siis panen valget möksi (Eveline SOS Lash Booster), mis pidavat ripsmekasvu soodustama. Teen seda seetõttu, et mitu kihti värvi teeb ripsmed paksemaks ja pikemaks, mida selle meigi puhul vaja on. Kui üle pingutada, tulevad ämblikujalad, aga need on ka päris kenad. Kui veel rohkem üle pingutada, võivad ripsmed kokku kleepuda, seepärast tuleb vaadata, et ka ripsmetippe värvitaks, mitte ainult juureosa!

Siis lisan oma lemmikut ripsmedušši Borjois Volume 1 seconde. Tegelt mu lemmik on ka Maybelline Cateyes, aga see polnud poes soodukaga. Dušš peab olema selline, mis piisavalt värvi ka välja annab. Mõnega määri miljon korda ja karv ainult natuke tumeneb. Siin on mõte ikka selles, et karvad paksuks läheks. Ripsmete värvimisel on mul mitu head nippi, mida ma ilma videota näidata ei saa. Aga põhimõtteliselt on see nii, et mitu kihti ja ripsmedušiharjaga ülespoole liikudes tuleb vibreerida (käega). Alumisi ripsmeid on meeletult raske värvida, kui neid suurt ei ole, seepärast ma olengi ripsmeduši valikutes üsna kriitiline ja Maybelline cateyes mascara tegi selle töö kõige paremini ära.

Pildil siis on näha need täpikesed, mille ma alla tegin. Ning näha ka, et dušikiht on piisavalt paks.



Edasi võtan ma kulmud ette. Mul on selleks Artdeco Eye brow color pen 6. See nagu mingi lainer. Ma teengi joone kulmu ülemisse otsa, ehk siis piiritlen ära kuhumaani kulmuvärv tuleb. Mul on täiega ilus kulmukuju, aga no see on üsna varjatud, sest mu karvade värv on läbipaistev vabal ajal. Seepärast tulebki kulmukuju rõhutada. Sel pildil siis demonstreerin ma kuidas kulmukaare kuju esile toon esmase joonega.




Siis võtan ma oma lemmiku kulmupliiatsi Artistry Brow define. Seda ei saa kuskilt peale MyLooki ja sealgi on kõige nõmedam värv ainult. Ma muidu värviks kulmud tumedamaks, sest see on ilusam, aga noh, pole miskit teha, pean heledatega leppima. Igatahes teen alumise joone ka nii et ülemise ja alumise joone vahele jääb siis tühimik. Selle värvin ära ja edasi hakkan tegema hajutatud kulme, mis on ka mulle loomulik. Et pm tulevadki päris loomulikud kulmud siit.
Siin koledal pildil pöörake tähelepanu ülemisele ja alumisele joonele, millega ma kulmud piiritlesin kõigepealt.


Hajutatud kulmud

Kuidas ma hajutatud kulme teen, on nii, et sellel Artistry pliiatsil on teises otsas hari. Värvin kulmud ära ja siis selle harjaga nühin osa värvi laiali nagu algkoolis joonistusõpetuses. Ükskõik millega siis, kas vatipulgaga või svammiga tõmban maha värvi sealt, kuhu ma seda ei taha, ehk siis ninajuurelt ja kulmude ülalt/alt.


Sorry mu poseerimispoosi pärast, aga siin on hea pilt, kus on nüüd näha, et kulmud on hajutatud ja toodud välja nende loomulik kuju. Värvingi umbes kulmud niikaugele kui kaugele mul karvad kasvavad seal.

Ok, kulmud valmis, siis teen ma terve näo. Miks ma seda varem ei teinud, on seetõttu, et mul pole vaja silmakoopaid värvida seekord ning laialiläinud kulmuvärvi saab ka siis ära tõmmata puuderkreemi pannes. Mul on Rimmel Stay Matte puuderkreem, kaks tooni mul - fair ivory ja ivory. Ma panin ivoryt. Pm hästi hele toon on see, nagu mu nahkki. Kui ma pole päikese käes olnud, kasutan veel heledamat. Ja siis lõpuks puuder peale, tolmpuuder või mis iganes see on. See hoiab nägu rasuvabana.


Puuderdatud nägu


No mu telefonil on mingi matistaja kaameral peal, aga pole hullu, põhimõte on ikka näha.

Siis värvin huuled. Mul on selleks Isadora Crystal gloss stick twinkling pink. Nüüd ma näitangi selle meigi mitut varianti.

Kõigepealt üks uus variant on see, et ma tegin lainerijooned ülalaugudele, sellised kitsamapoolsed. Nii et järgnevad pildid sisaldavad ka seda elementi.

Esimene pilt siis, kus on huuled roosaga värvitud.




Kuna see on selline haldastiil või mis iganes, siis kasutasin ma vedelat huulepulka või mis iganes see on. Hiinast tellisin ühe lilla tooni, mis on üliäge. No selle pealepanemine on täpsustnõudev. Nii et mul on selline nipp, et praegu näiteks oli mul teine värv all ja siis see näitab mulle kontuuri ette ja lisaks on huuled ka niisutatud ja värvikandmine on etteaimatavam, et ei jää liiga tume vms. Või siis ükskord kasutasin nippi, et huulepliiatsiga tegin kontuuri ette. Aga ma igakord panen enne alla mingit huulepalsamit. Mu lemmikhuulepalsam on Nivea Pearly Shine! See on toode, millele ma olen aastaid truuks jäänud!

Järgneval pildil on näha siis see lilla värk huultel.






Nii et neid asju kasutasin

Vot nii, selline lihtne meik siis, kus saab kasutada erksaid värve ja pole palju vaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar