Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

kolmapäev, 17. veebruar 2016

Üks suur saladus, mis kardinaalselt eristab naisi meestest

Nii, ma poleks hakanud seda "saladust" avaldama, aga arvestades mu postitust "Meestele mõeldud seekord", täheldasin ma paari asja:
Esiteks kuulsin ma mitmetelt enesekindlatelt naistelt, kui õige see jutt on (see oli üllatav tagasiside, sest tegin subjektiivse postituse, mis väljendas vaid minu kriteeriume).
Teiseks kuulsin ma enesekindlatelt meestelt, et see on päris hea.
Kolmandaks oli üks grupp (arvatavasti ebakindlaid) mehi, kellelt ma kuulsin, et APPI VÄÄKS JA NUUX, MIKS NAINE EI VÕI HUVI NÄIDATA!?!??!?! Niuks, ma ei julge muidu läheneda.... (palun ärge keegi solvuge, ma ei mõtle kurjasti seda :))



Keskendun sellele viimasele esitatud küsimusele. Minu postituses kajas välja nagu ma ei näitaks mingit huvi mehe vastu. Jah, nii see on, kuid see käib vaid alguse kohta - sebimisfaas. Aga need inimesed arvasid, et ma ei näita huvi, sest ma tahan peksa saada või tallaalune olla vms (ma tegelt ei tea, mis nad arvasid), siis tegelik põhjus on hoopis teine. Mainin ka kohe selle ära: ma ei näita huvi ALGUSES, aga PÄRAST näitan ikka täiega. Oioi, kui veider, eksju. Aga miks see minu puhul nii on? Laiendan ka küsimust, sest ma tean, et see on NAISTE puhul nii. Aga no fuck this shit, miks naised ei näita huvi siis alguses välja?!

Naised ei näita huvi alguses seetõttu välja, et - trummipõrin - nad ei olegi armunud! Jep, kuulsid õigesti. Nii et see tähendab: naised armuvad PIKA AJA PEALE.
Ka minu jaoks oli avastamisel see suht suur üllatus, et mehed on paugupealt ilusasse naisesse armunud. Nagu misasja? Sa ei teagi teda ja oled armunud... weird (aga tegelt ei ole see imelik, vaid loogiline). Aga meeste jaoks on arvatavasti suur üllatus see, et naised on nõus kohtingule minema või üldse suhtlema mehega, kes on naise arvates isegi mitteatraktiivne. Kõlab kahtlaselt, eks? Tegelikult on see täiesti loogiline.


Kuna naise jaoks suhtes ja mehe osas on väga olulised tegurid need, mis ei ilmu tavaliselt esmakohtumisel, vaid mitmete situatsioonide ja koosveedetud aja jooksul, siis ei olegi naisel võimalik mehesse kohe armuda. See on ka põhjus, miks ta ise huvi ei näita. Ta lihtsalt ei tunne huvi. Loogiline ju.

Noh, aga kui naine spetsiaalselt otsib meest ja on ka veidi meeleheitlik, siis muidugi ta näitab huvi. Näiteks ka mina olen meestele võimaluse andnud ja mõnikord pika aja peale midagi kirjutanud ja värki. Ikka seda tehakse. Võib ju proovida, kas tekib huvi selle mehe vastu või jääbki too huvi tekkimata.

Mina kirjeldan lihtsuse mõttes siin naise armumist kümne lüliti süttmisega. Nagu me teame, siis naine on siuke mõnus keeruline kokpitti meenutav pult, kus on sada nuppu. Siis ega armumine teistmoodi pole. Näeb meest, mees on ilus - süttib üks lüliti kümnest. AGA see pole piisav, et ise veel mehe vastu huvi tunda. Kui tal 10 meest ukse taga ootamas on, siis pole ju eluski aega neid kõiki sebida. Mees kutsub välja ja teeb midagi lahedat - klõps ja süttib järgmine tuli. Mees on enesekindel ja humoorikas - ja süttib kolmas ja neljas tuli. Mees kutsub naise ma ei tea kuhu lahedasse kohta - ja süttib järgmine tuli. Ja nii edasi, kui mees just vahepeal alla ei anna. Muide, kui naisel juba natuke rohkem tulukesi põlema on läinud, siis võib ta juba ka ise hakata huvi näitama. See kõik tuleb loomulikult.

Tegelikult paljud mehed teavad seda, et see ongi viis naisi voodisse vedada. Mees ei pea armunud olema, vajutab ainult õiget kümmet nuppu ja asi ants. Nii kui naine on armunud, nii ta ka voodisse ronib.
Mehed, kes naisi voodisse kisuvad: nende saladused. (See oli poolnaljaga, eks. Valetamisega ei jõua tegelikult kuhugi, kui on tõsised kavatsused.)

Nagu näete, kui naisel on mingi üks väike tuluke KÜMNEST süttinud, siis pole see mittemingisugune suur tegur, et nüüd hullult ise hakata initsiatiivi näitama ja kõiki oma potentsiaalseid kavalere läbi helistama hakata. Küll need tuled ise süttivad õige inimese peale. See on ju ilmselge, et kui mees on see õige, ei laseks ta seda naist käest. Kui mehel on tuli süttinud, siis ta ka seda naist tahab (ja loogiline, et ta ka vaatab, millise naise ta endasse armuma paneb selle alusel, kes kõige ägedam tema jaoks tundub). Nagu näha, siis on meeste käes päris suur võim, et milline naine valida ja kes endasse armuma panna.

Mul on ette näidata üks reaalselt täiesti selge juhtum, kus ma armusin ühte mehesse, kes oli minu arust kole. Ma ütlesin tema kohta, et tal on üks silm suurem kui teine ja veel vingusin, et ilusad mehed mind ei taha ja blabla. No ja nii kui ta mind mitmeid kordi välja kutsus ja ära sebis, nii olin ma kõrvuni sees nagu mingi loll. Kusjuures minu arvamus tema välimuse kohta muutus kardinaalselt. Pidasin teda täiega nägusaks ja mõtlesin, et kuidas ma küll enne ei näinud, et ta nii kaunis mehelik mees on. Nii sees olin, et ma käisin talle pinda isegi nagu meeleheitlik jobu ja ta pidi seepärast mu maha jätma. Nii... kes nüüd väitsiski, et ma ei näita huvi välja?!
A muide, see tüüp, kellesse ma armusin, tegi nii nagu see pilt siin ütleb.
Tuletan jällegi oma eelmist postitust meelde. Nagu mäletate, ei keskendunud ma seal isegi sellele faasile, kus mul juba mõni tuli oleks süttinud, vaid sellele, kus polnud mul ükski armumistuli põlemas. Näiteks, kui ma pole meest kohanudki või olen ainult ühe korra väljas käinud. How the hell saaks ma olla armunud, kui ma pole meest näinud? Ja how the hell saaks ma huvi tunda, kui käisin ainult ühe korra mehega söömas ja mingit erilist situatsiooni, mis garanteeriks mu silmis mehe silmapaistvad mehelikud võimed, ei juhtunud lihtsalt seekord? Äkki lähme teist korda ja siis äkki näen, et näedsa, mis vägev mees! Aga kui ta ISE ei taha teist korda minna, siis tõepoolest, mis mul sellest ju. Järelikult polnud tal seda 8.2 sekundi armumist toimunud ja mul pole mõtet oma kallist aega õhku loopima hakata tema pärast.

Nii ja kui sa nüüd oled mees ja mõtled, et hmm.. sa oled ju sebinud naisi ikka mõnda aega, aga nad pole ikka sind tahtnud, milles värk? Siis siin on kaks varianti: 1. sa andsid alla enne kui naine armus (liiga kiiresti) või 2. sina ei ole just sellele naisele lihtsalt sobiv. Paljude ebakindlate meeste puhul olen täheldanud esimest varianti. Umbes et: "läksin naisega rääkima, nägin, et tal huvi pole. Tulin ära." Hahaha, ilmselgelt ju :D Ja teise variandi korral - nii lihtsalt juhtub elus sageli, ka naistel; kõigil.

On siis see kõik nii hirmus ebaloogiline? Ma arvan, et nüüd on palju parem aru saada, miks enamasti naised "mängivad" raskesti kättesaadavat. Hull mäng my ass, naine lihtsalt pole alguses huvitatud, sorry. AGA see ei tähenda, et see huvi ei tekiks! Ja see on just positiivne, sest kui sa näed, et ta sinu vastu rohkem huvi tunneb ja sinuga voodi jookseb, siis sa tead, et ta on huvitatud JUST SINUST! Hea ju, kas pole? Keep that in mind!

Ok, häid valikuid, kallid mehed! :)



Ps! Ütlen üht elementaarset asja. Kui oled selline nagu oled, siis pole mõtet end muuta. Sellel jutul polnud seda eesmärki, eks. Nt kui ei meeldi teistele läheneda, siis polegi vaja. Postituse mõte oli lihtsalt naise armumine lahti seletada. Inimesi on erinevaid, see tuleb meelde jätta. Aga erinevatest inimestest teadlik olla on hea. Palun ka asja must-valgelt mitte võtta! Kui ühe naise puhul on nii, siis see ei tähenda kohe kindlasti, et seesama inimene ongi loodud koduorjaks! Kõik, veelkord, kõik varieerub!

2 kommentaari:

  1. Ma saan su jutust täpselt nii praegu aru, et naised on võimelised armuma ainult sellisesse mehesse, kes poeb nahast välja, et neid õnnelikuks teha ja koera kombel naisele järgi jookseb.
    Kui sa ei ole alguses inimesest üldse huvitatud siis miks üldse temaga kokku saada? Lootuses, et äkki ta sütitab su 10 tuld?
    Anna andeks, ma ei taha solvata su psühholoogivõimeid, aga olles ise naine ja rääkides oma arvukate naissoost sõpradega võin öelda, et naised tunnevad ka meeste vastu algul huvi. Muidugi, ega ma ei tea, millised meestekarjad su ust kraapimas käivad, et sa võid selline printsess herneteral olla, aga vähe tavalisemate naiste jaoks on huvi mehe vastu (jah, Helen, ka ESIMESENA) täitsa tavaline asi. Ja mis siis, kui ka "sebimisfaasis" naine vahel mehele ise kirjutab/ühendust võtab? Kas see tähendab, et naine on nõrk ja mees on mõttetu ja suhtest midagi välja ei tule?
    Sa ei ole siis kunagi kohtunud inimesega, kes on sinu jaoks atraktiivne ja huvitav, aga EI JOOKSE SULLE JÄRGI?
    Väga ebaterve suhtumine naise poolt, kes otsekui tahaks elada 21. sajandis, aga samas ikka vist ei taha ka ja eelistaks tagasi minna aega, kus naised ei võinud hääletada, tööl käia ega üldse peale enda mukkimise ja laste kasvatamise mitte midagi teha.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa oled asjast valesti aru saanud. Loe uuesti läbi ja äkki näed sa ka lauset, et kui naine on juba huvitatud, võib ta ise ka ühendust võtta ja see tuleb loomulikult. Nägid? Ja nii ongi. Huvitav, miks sa aru ei saanud, et postituse mõte oli seletus sellele, miks vahel naised huvi ei tunne, mitte see, et naine mingi kunagi ise atraktiivse mehega ei suhtle. MUIDUGI SUHTLEB KUI TA TAHAB!

      Kustuta